آخرین عناوین

پنجشنبه 27 اسفند 1394-10:3 کد خبر:21633

فرار به جلوی استاندار مازندران ،بی پاسخ نماند!!

آپارتاید رسانه ای احمد مظفری در استانداری مازندران/آقای استاندار دود اینکارها به چشم خودتان می رود

در پی مصاحبه عجولانه و معنادار استاندار پر ادعای مازندران به خاطر تغییر پست استانداری مازندران،کارشناسان زیادی خواستار توضیح از وی شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از سلام ساری ،راحله حاجیان رئیس خانه مطبوعات ساری و یکی از قدیمی ترین خبرنگارن زن در مازندران که مسئولیت واحد رسانه شهرداری ساری را نیز به عهدا دارد اعتراض نامه سرگشاده ای را خطاب به استاندار مازندران ارسال کرده است.

متن نامه سرگشاده این کارشناس  رسانه ای بدین شهر می باشد:

بنام آنکه حکمت آموخت

جناب آقای دکتر ربیع فلاح

استاندار محترم مازندران

با سلام و احترام

فاکنر نویسنده شهیر می گوید:”اشتباهی که یک بار انجام شود قابل چشم پوشی است اما چند بار که تکرار شد نه چون دیگر اشتباه نیست و یک قاعده است”.

اینک بسیاری از اصحاب رسانه چون این کمینه به این باور رسیده اند که آپارتاید رسانه ای حاکم بر استانداری مازندران قاعده ای مظفری ساخته است که صد البته بجای ظفر خسران و شکست در پی دارد چرا که تجربه ثابت کرده است تبعیض مانا نیست و موفقیتی هم به دنبال ندارد!

با این همه شور بختانه شاهد تداوم آن و صد افسوس و دریغ ناظر سکوت جنابعالی هستیم حال آنکه دود شعله هایش بیش از همه چشم شاهدان و ساکتان این قاعده را می آزارد.

جناب آقای استاندار

مایلم در ادامه این عریضه مشفقانه به استحضار برسانم اصحاب رسانه در هر کجایی تریبونی بشمار می آیند که قادرند پل مستحکمی باشند میان مردم و مسئولان پس ناگزیر باید پاسشان داشت و تکریمشان کرد تا در سایه تعاملی سازنده بتوان مسئولیت های خطیر را محقق ساخت اما اذعان بفرمایید رویه ای که از سوی روابط عمومی استانداری در پیش گرفته شده است هم این تعامل را خدشه دار می کند و هم مانع از انجام آن مسئولیت های خطیر می گردد بویژه آنکه قربانیان این آپارتاید رسانه ای والسابقون رسانه هستند که نقش مهم و اثر گذاری در مهندسی نقشه راه رسانه ها دارند.

از دعوت گزینشی اصحاب رسانه درسفر رئیس جمهور محبوب دکتر روحانی به استان که مدتها فضای استان را ملتهب کرد تا اخرینش نشست خبری جنابعالی که مورد انتقاد جدی تعدادزیادی از اصحاب رسانه ومدیران رسانه های مکتوب ومجازی قرار گرفت.
در پایان ذکر این مهم را ضروری میدانم به عرض برسانم پیش از این پیرامون بخشی نگری روابط عمومی به دفعات با جناب دکتر یونسی معاون محترم سیاسی امنیتی جنابتان گفت و گو گردید هر بار قول پیگیری و رسیدگی دادند اما چون از هزار وعده خوبان یکی وفا نکند و نکرد ناگزیر این عریضه به محضر حضرتعالی به رشته تحریر در آمد باشد که سنت شکنی گشته و این بار یکی از هزار وعده خوبان از جنس وعده های سر خرمن از آب در نیاید.

با تقدیم احترام راحله حاجیان روزنامه نگار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • بنده خدا
    شنبه 7 فروردين 1395-11:20


    ندهد مرد روشن رای .....