آخرین عناوین

دوشنبه 2 فروردين 1395-15:35 کد خبر:21650

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

994کیلوگرم موادغذایی فاسد در مازندران امحا شد / افزایش 35 درصدی مراجعه به اورژانس

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: 994 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و امحا شد.


به گزارش خزرتیترخبر، ابراهیم حسین‌خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: 16 کمپ سلامت در مازندران فعال برای ایام نوروز فعال شده است.

وی افزود: 51 پایگاه بهداشت و سلامت جاده‌ای، 27 پایگاه بهداشت و سلامت شهری و یک فروند بالگرد در سطح استان برای ارائه خدمات در زمان بروز حادثه فعالیت دارند.

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 134 دستگاه آمبولانس در سطح استان فعال است، گفت: تمامی آزمایشگاه‌های مازندران نیز در صورت نیاز آماده خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی است.

حسین‌خانی با بیان اینکه از 29 اسفند 94 تاکنون یک‌ هزار و 129 بازدید از مراکز و اماکن بهداشتی در سطح استان صورت گرفت، اظهار کرد: در این سه روز 994 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان کشف و امحا شد.

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ستاد تسهیلات سفر مازندران افزود: طی این مدت یک‌هزار و 150 مورد کلرسنجی از آب در استان انجام شده است.

حسین‌خانی با بیان اینکه طی سه روز گذشته 967 مأموریت فوریت پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد، گفت: 668 مورد خدمات غیرتصادفی و 299 مورد خدمات تصادفی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مراجعه‌کنندگان به اورژانس استان افزایش 35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :