آخرین عناوین

چهارشنبه 11 فروردين 1395-12:46 کد خبر:21726

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد:

سامانه ناپایدار جوی تا پایان هفته/آب‌گرفتگی معابر در روز طبیعت

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از بعد از ظهر روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه 13 فروردین ماه شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش دما و احتمال رعد و برق در استان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، نوربخش داداشی اظهارداشت: سامانه ناپایدار جوی همچنان تا پایان هفته در استان ماندگار است.

وی افزود: از ظهر امروز تا فردا هوا بارانی است و این ناپایداری ادامه دارد اما از ظهر فردا موقتا از ناپایداری کاسته  می‌شود.

داداشی بیان کرد: از عصر فردا با تشدید سامانه ناپایدار بارش باران، وزش باد در برخی مناطق شدید و در ارتفاعات با بارش برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه وضعیت دریای خزر به‌ صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: دریا برای صید و صیادی و تردد شناورهای سبک مناسب نیست.

داداشی بیان داشت: جاده‌های کوهستانی استان نیز مه آلود و لغزنده بوده و رانندگان و مسافرانی که از جاده‌های کوهستانی تردد می‌کنند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش داداشی اظهار کرد: براساس اخطاریه شماره یک اداره کل هواشناسی مازندران از بعد از ظهر روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه 13 فروردین ماه جاری با تقویت سامانه سرد بارشی شاهد بارش باران، بارش باران و برف در ارتفاعات، وزش باد (برخی مناطق شدید)، کاهش دما و احتمال رعدوبرق در استان هستیم.

وی بیان کرد: بر این اساس در این مدت لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه به‌دلیل مه‌آلود بودن و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

داداشی با بیان اینکه در این مدت آب‌گرفتگی معابر عمومی به‌ویژه مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان دور از انتظار نیست، گفت: این سامانه بارشی از بامداد روز شنبه 14 فروردین ماه امسال به‌ تدریج از استان خارج می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :