آخرین عناوین

چهارشنبه 11 فروردين 1395-13:9 کد خبر:21728

مدیرعامل هلال احمر مازندران بیان کرد:

کاهش ۱۴ درصدی عملیات امداد و نجات نوروز امسال در مازندران

مدیرعامل هلال احمر مازندران از کاهش ۱۴ درصدی عملیات امداد و نجات نورز امسال در مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی ولی پور امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار داشت: حدود 46 درصد کاهش مصدوم ناشی از حوادث نسبت به سال گذشته در استان داشتیم.

وی با اشاره به فعالیت 110 پست سیار امداد و نجات در استان مازندران خبر داد و افزود: 110 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در ارائه خدمات سفر در استان فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال و احمر مازندران  با بیان اینکه 48 درصد نیز کاهش مصدومین داشتیم، افزود:در نوروز امسال همچنین 14 درصد کاهش عملیات امداد و نجات در استان داشتیم.

محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران افزود: درمجموع بیش از 13هزار بازرس از زمان آغاز فعالیت ستاد داشته که خوشبختانه کمترین  نوسان را درقیمت و عرضه کالا داشتیم.

وی گفت: تا کنون بیش از هزار و 200 تخلف صنفی در نوروز امسال کشف شد که ارزش ریالی آن یک میلیاردو 380 میلیون ریال بوده که بیشترین تخلف در زمینه تامین کالای پروتئینی، گوشت مرغ و گرانفروشی بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در زمنیه‌های دیگر نیز بازار استان  متعادل بود و با فعالیت بازرسان  افتخاری خوشبختانه  مردم از روند نظارت‌ها و بازار راضی بودند.

وی گفت: در زمینه  تهیه  آرد و عرضه نان نیز خوشبختانه  در نخستین روز عید تاکنون همه نانوایی‌های کشیک فعال هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :