آخرین عناوین

چهارشنبه 11 فروردين 1395-13:9 کد خبر:21730

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد:

رشد هفت درصدی اقامت مسافران در مازندران

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: امسال هشت میلیون مسافر شب در استان اقامت داشته اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد هفت ‌درصدی را نشان می‌دهد.


به گزارش خزرتیترخبر،علی نبیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر از آغاز ستاد برای ارائه خدمات به مسافران با همکاری کمیته‌های دوازده‌گانه فعالیت دارد، اظهار داشت: همه کمیته‌ها برای خدمات‌دهی به مسافران فعالیت جدی داشته‌اند و مهم اینکه اصحاب رسانه‌ها در ستاد اجرایی پررنگ‌تر از سال‌های قبل است.

وی به انعکاس بیش از هزار و ۲۰۰ خبر توسط رسانه‌ها از آغاز طرح تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع‌دستی در ۱۱ شهرستان برپاشده است، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری غرفه داران صنایع‌دستی تا دیروز ۱۰ فروردین ۵ میلیارد تومان فروش داشته‌اند.

نبیان با اعلام اینکه ۱۹ میلیون تردد در سطح استان ثبت‌شده که نسبت به سال گذشته دو درصد رشد داشته است افزود: به‌ رغم افزایش دودرصدی تردد در استان کاهش تصادفات را داشته‌ایم که این نتیجه تلاش همه کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

وی با اشاره به اینکه در زمان‌های مختلف شاهد بارندگی و شرایط نامساعد هوا در سطح استان بوده‌ایم و در محوری مواصلاتی استان برف، رانش، ریزش کوه را داشته‌ایم تصریح کرد: بیش از هشت میلیون نفر شب تا ۱۰ فروردین در استان اقامت داشته است که رشد هفت‌درصدی نسبت به مشابه سال قبل داشته‌ایم.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اقدام جدید از سال گذشته تشکیل کمیته روستایی در ستاد اجرایی خدمات سفر، اذعان داشت: بیش از دو میلیون نفر شب از بیش از ۸ میلیون نفر شب در سطح استان در روستاها اقامت داشته‌اند.

نبیان با اعلام اینکه از شش محور مواصلاتی در کشور سه محور مواصلاتی در استان مازندران واقع‌شده است، افزود: انتظار داریم سه محور مهم  مواصلاتی استان با تأمین مالی به بهره‌برداری برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :