آخرین عناوین

چهارشنبه 11 فروردين 1395-13:9 کد خبر:21731

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد:

پرهیز از زدن چادر در بستر و حریم رودخانه‌ها/ آماده‌ باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به پیش‌بینی شرایط نامساعد جوی گفت: گردشگران با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌ها از زدن چادر و اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ها پرهیز کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی روزهای پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 فروردین ماه امسال به طور حتم بارندگی و در ارتفاعات نیز بارش برف داریم.

وی با بیان اینکه مسافران زمان برگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و مدیریت سفر داشته ‌باشند، افزود: توصیه ما به گردشگران این است که با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌ها از زدن چادر و اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: با توجه به بارش برف در ارتفاعات محورهای استان لازم است رانندگان خوراک، پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی به ‌ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته‌باشند.

احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت دریای خزر در این مدت مواج و طوفانی است، تردد شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های صیادی ممنوع شده‌است.

وی بیان کرد: در این مدت احتمال رعد و برق وجود دارد که توصیه ما به دام‌داران مناطق کوهستانی این است که دام‌های خود را به مناطق امن انتقال دهند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع با توجه به حضور مسافران بحث تردد است با توجه به اتفاقاتی که شاهد بودیم، اظهار داشت: لازم است رانندگان با توجه به توصیه‌های پلیس راهور با سرعت مطمئنه تردد کنند، چرا که شتاب‌زدگی از علل مهم تصادف محسوب می‌شود.

احمدی با اعلام اینکه نیروهای امدادی در حالت آماده‌ باش هستند، گفت: نیروهای امدادی، هلال احمر، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و سایر نیروها در این مدت آمادگی لازم را دارند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :