آخرین عناوین

پنجشنبه 12 فروردين 1395-22:34 کد خبر:21737

معاون استاندار مازندران:

تردد 19 میلیون خودرو در مازندران / ثبت حدود 9 میلیون نفر شب اقامت

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تاکنون بیش از 19 میلیون تردد را در استان داشته‌ایم که دارای رشد دو درصدی بوده و با این میزان رشد، کاهش تصادفات در استان گزارش شده‌ است.


به گزارش خزرتیترخبر ، علی نبیان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در 22 شهرستان مازندران کار اجرایی خود را از 27 اسفندماه سال قبل در پیش گرفتند و اقدام به خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها کرده‌است.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حضور همه همکاران را در ستاد برای خدمت‌رسانی شاهد هستیم و نشان‌دهنده این است که همه با جدیت به سمت و سویی حرکت می‌کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: حضور خبرنگاران در ستاد اجرایی خدمات سفر آرامشی به مسافران نوروزی می‌دهد، چرا که با انتشار گزارش و ارسال اخبار مردم را از وضعیت استان آگاه می‌کنند.

نبیان با بیان اینکه تشکیل نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در سراسر استان سبب جذب هرچه بیشتر مسافران و اقامت آنها در استان شد، گفت: تا روز گذشته 5 میلیارد تومان فروش از نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی گزارش شده‌است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 19 میلیون تردد را در استان داشتیم که رشد 2 درصدی را در تردد استان شاهد هستیم و با این میزان رشد، کاهش تصادفات در استان گزارش شده‌است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بالغ بر 8 میلیون و 995 هزار 67 نفر شب اقامت را تا 10 فروردین‌ماه در استان شاهد بودیم، گفت: این میزان رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌است.

نبیان ادامه داد: حضور 2 میلیون و 355 هزار نفر شب اقامت را در روستاها داشته‌ایم که جای تقدیر از کمیته روستایی دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان با اشاره به اینکه از 6 محور مواصلاتی پرتردد در کشور، سه محور در مازندران است، گفت: تکمیل راه‌های مواصلاتی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :