آخرین عناوین

پنجشنبه 12 فروردين 1395-22:42 کد خبر:21740

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد :

فروش 5 میلیاردی صنایع دستی در نمایشگاه‌های بهاره/ تحقق اقتصاد مقاومتی در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: فروش 5 میلیاردی صنایع دستی در نمایشگاه‌های بهاره مازندران نشان از تحقق اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش خزرتیترخبر، علی نبیان در ستاد خدمات سفر استان، اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 9 میلیون مسافر در مازندران اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات مناسب در ایام نوروز فعالیت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در مازندران انجام شد، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 21 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران برپایی نمایشگاه صنایع دستی در استان و استقبال مسافران از آن را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: از شروع طرح نوروزی تا 10 فروردین امسال فروش 5 میلیارد تومانی صنایع دستی در نمایشگاه‌های بهاری مازندران گزارش شده‌است.

وی ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه‌های صنایع دستی به‌درستی محقق شد که باید این فعالیت اقتصادی در شهرهای مازندران استمرار یابد.

نبیان از کاهش کشته‌های تصادفات در جادهای مازندران خبر داد و تصریح کرد: تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش تصادفات و جان‌باختگان ناشی از تصادفات در استان مواجه بودیم که نشان از برنامه‌ریزی و مدیریت مسئولان مازندران است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش هواشناسی برای روزهای آتی برای هوای مازندران بارندگی پیش‌بینی شد، افزود: براساس اطلاعاتی که اصحاب رسانه منتشر می‌کنند مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی باید برای برگشت سفر خود برنامه‌ریزی درستی داشته باشند تا با سلامت به مقصد برگردند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تأکید براینکه برای صیانت از منابع طبیعی در روز طبیعت باید تلاش شود، خاطرنشان کرد: موهبت‌های طبیعی استان میراث ماندگاری است که باید به آیندگان منتقل شود.

نبیان در بخش پایانی سخنانش به صیانت از منابع طبیعی در مازندران و برنامه‌ریزی‌های از پیش‌تعیین شده در استان اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین‌بار از 25 اسفند 94 با راه‌اندازی سامانه 131 به‌منظور حفظ اراضی و جلوگیری از تعرض منابع طبیعی 22 اکیپ در استان راه‌اندازی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :