آخرین عناوین

جمعه 13 فروردين 1395-23:20 کد خبر:21747

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امداد رسانی هلال احمر به 20 خانوار آسیب‌ دیده /امداد رسانی به 100 سیل‎زده در غرب مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: امدادرسانی به 100 نفر از هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی در برف و کولاک در بخش کجور نوشهر، بلده رامسر و بلده نور صورت گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی ولی‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بارش شدید باران در شهرهای مختلف مازندران باعث جاری شدن سیلاب و سیل در برخی شهرها شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر مازندران علاوه بر ارائه خدمات در طرح ویژه نوروزی به مسافران و گردشگران، در شهرستان‌های آمل، بابل و چالوس به سیل‌زدگان خدمات ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اقدامات انجام‌ شده توسط این نهاد در سیل و آبگرفتگی امروز، تصریح کرد: در شهرستان آمل سیل و آبگرفتگی خسارت زیادی به روستاهای آهنگرکلا دشت‌سر، سرخ‌کلا، گل‌ مزار، نوده و بلیران وارد کرد.

این مسئول با اشاره به آبگرفتگی و ارائه خدمات در روستای شهیدآباد بندپی بابل و روستای علوی ‌کلا چالوس، بیان کرد: در این حوادث طبیعی و جوی به 20 خانوار امداد رسانی شد همچنین تعداد 91 نفر از خدمات هلال احمر استفاده کردند.

وی بیان کرد: امدادرسانی به 100 نفر از هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی در برف و کولاک در بخش کجور نوشهر، بلده رامسر و بلده نور صورت گرفت و در روستاهای آسیب‌دیده از سیلاب و آب‌گرفتگی، 20 منزل مسکونی که دچار مشکلات آب‌گرفتگی شده بود، تخلیه شد.

ولی‌پور با تاکید بر فعالیت هفت تیم امدادی، خاطرنشان کرد: تعداد 32 نیروی عملیاتی با 6 دستگاه ناوگان خودرویی خدمات‌رسانی داشتند.

وی تصریح کرد: از تعداد 9 دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش در مناطق سیل‌زده استفاده شد.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: 80 قوطی انواع کنسرو، 20 بسته چای، 30 کیلوگرم قند و شکر، 76 تخته پتو، 40 تخته موکت، 10 شعله چراغ والور و 20 کیلوگرم حبوبات بین سیل‌‎ زدگان توزیع شد.

مهدی ولی‌پور با اشاره به بارش سیل‌آسا بارندگی در استان مازندران اظهار کرد: پنج شهرستان بر اثر بارش شدید بارندگی دچار مشکلاتی شده بودند که نیروهای امدادی از بامداد امروز در مناطق حادثه‌خیز حضور یافتند.

این مسئول در پایان با اشاره به حضور مستمر امدادگران در پوشش حوادث، گفت: 50 نفر از امدادگران در کنار پوشش حوادث در سطح استان از جمله حوادث جاده‌ای، حضور مستمر داشتند و هم‌اکنون نیز مشغول هستند و امیدواریم مشکل خاصی وجود نداشته باشد و امدادرسانی نیروهای هلال احمر مازندران به سیل ‌زدگان همچنان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :