آخرین عناوین

يکشنبه 15 فروردين 1395-18:51 کد خبر:21769

اتمام حجت استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال جدید!!

مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های اجرایی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را ارائه دهند

در نخستین جلسه شورای اداری استان ، استاندار مازندران گفت : در سال 94 علی رغم همه مشکلات اقتصادی ، مازندران از وضعیت آرام و نسبتاً مناسبی برخوردار بود.


به گزارش خزرتیترخبر استاندار مازندران گفت : در سال 94 علی رغم همه مشکلات اقتصادی ، مازندران از وضعیت آرام و نسبتاً مناسبی برخوردار بود.

استاندار مازندران گفت : مازندران در سال 94 وضعیت آرام و نسبتا مناسبی داشت.

ربیع فلاح در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 95 با اشاره به نامگذاری شعار این سال به "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" ، اظهار داشت : فعالیت و تلاش مدیران مازندران باید نسبت به قبل بیشتر شود.

وی ادامه داد : یکی از بهترین سفرهای استانی رئیس جمهور در سال 94 و در سفر به مازندران اتفاق افتاد زیرا بودجه بسیار خوبی در این سفر به مازندران اختصاص داده شد.

فلاح با تاکید بر اینکه 46 طرح محوری در سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شد ، افزود : مازندران در برگزاری انتخابات سالم و پرشور مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جز استان های برتر کشور بود. 

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بابل و قائم شهر در دهم اردیبهشت ، اظهار داشت : مردم مازندران در انتخابات هفتم اسفند سال 94 ، بار دیگر حماسه سیاسی خلق کردند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند ، افزود :  مازندران از لحاظ گردشگردی و خدمات رسانی به مسافران جز استان های برتر کشور در ایام نوروز 95 بود .

فلاح پتانسیل گردشگری مازندران را بی نظیر دانست و تصریح کرد : هیچ استانی در کشور ، ظرفیت گردشگری روستائی مازندران را ندارد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان حمایت خواهد شد ، افزود :  باید تلاش کنیم از بخش های مردمی در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد : در تمام دستگاه های اجرائی رشد بهره وری باید محور اقدامات باشد.

ربیع فلاح تامین امنیت غذایی و درمانی را مهم دانست و اظهار داشت : مازندران از جمله استان های برتر از لحاظ برقراری امنیت غذایی و درمانی می باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران با تاکید بر اینکه صرفه جوئی انرژی در ادارات دولتی باید انجام شود ، تصریح کرد : هزینه های جاری دستگاه های اجرائی باید کاهش بیابد تا در مقابل آن هزینه های عمرانی افزایش یابد.

فلاح در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در مازندران ، افزود : رسانه ها و دانشگاه ها می توانند نقش پررنگی در اجرای شعار سال 95 داشته باشند.

استاندار مازندران اظهار داشت : دولت تلاش دارد طرح های نیمه کاره را به پایان برساند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت : همه مدیران باید تلاش کنند تا شعار سال 95 تحقق یابد.

علیرضا یونسی در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 95 ، با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی ، به انتخابات هفتم اسفند 94 اشاره کرد ، افزود  : دستگاه هائی که از بودجه دولتی استفاده می کنند نمی توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع یا بر علیه کاندیدایی فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقامت اتباع افغانی در استان مازندران ممنوع است ، اظهار داشت : استفاده از کارگران افغانی در مازندران خلاف قانون است و با متخلفین برخورد می شود.

یونسی پدافند غیرعامل را بهترین روش برای مقابله با تهدیدهای غیرمسلحانه دانست و تصریح کرد : فرمانداران می توانند 2 درصد از اعتبارات تملک دارائی را در حوزه پدافند غیرعامل هزینه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد : ‌برای ایجاد امنیت بیشتر در استان مازندران به دنبال اجرای طرح پایش دوربینی و مستند سازی در تمام شهرهای استان هستیم .

یونسی با تاکید بر اینکه وجود موسسات مالی غیرمجاز متعدد یکی از مشکلات اساسی استان مازندران می باشد ، تصریح کرد : این موسسات برای مسئولان اجرائی و امنیتی استان مشکلات متعددی ایجاد کردند.

وی افزود : هیچ دستگاهی حق ندارد از موسسات مالی غیرمجاز به عنوان حمایت کننده مالی مراسمات استفاده کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه روابط عمومی های دستگاه های اجرائی استان در جهت ارتباط بهتر با اصحاب رسانه و انعکاس فعالیت های دولت بیشتر از قبل تلاش کنند ، اظهار داشت : مدیران اجرائی امکانات مورد نیاز روابط عمومی ها را فراهم کنند.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت : مازندران یک استان امن برای گردشگران نوروزی بود.

علی نبیان  در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 95 ، به فعالیت های ستاد اجرائی خدمات سفر مازندران اشاره کرد و افزود :‌ این ستاد از 25 اسفند برای خدمات رسانی بهتر به مسافران شروع به کار کرد.

جانشین ستاد اجرائی خدمات سفر مازندران با تاکید بر اینکه تمام اعضای این ستاد سعی کردند ، بهترین خدمات به مسافران و گردشگران ارائه شود ، اظهار داشت :  در ایام نوروز بیش از 11 میلیون نفر شب اقامت در استان مازندران اسکان یافتند.

نبیان ادامه داد : میزان اقامت نوروزی در استان مازندران نسبت به مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد : در ایام نوروز ، بیش از 23 میلیون تردد را در استان مازندران شاهد بودیم.

سرپرست دانشگاه مازندران گفت : اجازه نخواهیم داد در استان مدرک فروشی شود.

سیدخلاق میرنیا در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 95 افزود : موسسات آموزشی دیگر کشورها با دادن مدارک بی محتوای علمی به جوانان ما می توانند در جامعه نفوذ کنند.

وی افزود: به دنبال فروش مدرک در مراکز آموزش عالی استان نیستیم، چرا که بسیاری از مراکز آموزش عالی غیردولتی استان، مدارک غیردولتی و قلابی برای دانشجویان صادر می‌کنند.

سرپرست دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه مدرک فروشی در دانشگاه‌های غیردولتی سبب اقدام ضد امنیتی می‌شود، تصریح کرد: تحربه گرایی و فارغ التحصیل شدن دانشجویان کاربردی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

میرنیا با تاکید بر اینکه کمیت مراکز آموزشی در استان مازندران بالاست ، افزود : کیفیت آموزش در استان مازندران با مدرک فروشی هائی که به وجود آمده ، پایین است.

رئیس کمیته نظارت بر موسسات آموزشی استان مازندران اظهار داشت : پیشنهاد تعطیلی 4 موسسه آموزشی مازندران را به وزارت علوم داده ایم .

وی تصریح کرد : 47 موسسه آموزش عالی در استان مازندران فعالیت دارند .

توسعه اقتصاد دانش بنیان در مازندران گفت: محور محرکه اقتصاد دانش بنیان نخبگان هستند.

محسن جهانشاهی، رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی ریشه در اقتصاد دانش بنیان دارد، افزود: محور محرکه اقتصاد دانش بنیان نخبگان هستند.

وی با بیان اینکه مازندران دارای 200 مرکز دانشگاهی، پژوهشی و آموزشی داریم، تصریح کرد: به ازای هر دو کیلومتر یک مرکز آموزش عالی داریم که به حیث کمی بالا است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه مازندرانی‌ها دومین جامعه غیرمقیم در تهران هستند، افزود: بخش اعظمی از جامعه 1.5 میلیون مازنی شهروند تهران را نخبگان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ماندگاری نخبگان در استان و بازگشت فضای مساعد برای نخبگان مازنی مقیمی در سایر استان‌ را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: نخبگان اگر به صورت مشاوران در کنار مسئولان باشند می‌توانیم جلوی بسیاری از فرار نخبگان را بگیریم.

فرماندار رامسر گفت : رامسر یکی از شهرهای نمونه گردشگری در کشور است.

حسین شعبان سروری در اولین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال95 ، با تبریک فرا رسید نوروز باستانی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، اظهار داشت : سال 94 سال سخت مدیریتی به لحاظ مسائل مالی بود.

وی ادامه داد : علی رغم همه محدودیت های مالی ، در استان مازندران با انسجام و همدلی بین مدیران ، دستاوردهای عمرانی خوبی در سال گذشته داشتیم.

سروری موفقیت  تیم مذاکره کننده هسته ای را دستاورد بزرگ دولت در سال 94 دانست و تصریح کرد : انتخابات پرشور و سالمی در 7 اسفند 94 در مازندران برگزار شد.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه تعداد گردشگران نوروزی در شهرستان رامسر نسبت به مشابه سال قبل افزایش یافته است ، افزود : بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر شب اقامت در ایام نوروز در رامسر اسکان یافتند.

وی نقش صنعت گردشگری در پویایی استان را مهم دانست و اظهار داشت : زیرساخت های گردشگری در مازندران نیاز به توجه بیشتری دارد.

سروری با اشاره به نامگذاری سال 95 به "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" ، تصریح کرد : مطمئناً با درایت دولت تدبیر و امید در سال 95 شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :