آخرین عناوین

چهارشنبه 18 فروردين 1395-9:6 کد خبر:21789

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد :

رسیدگی به2503 پرونده در تعطيلات نوروزي

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیش از 2503 پرونده در ایام نوروزی در این اداره بررسی شد که ۳۵ مورد مربوط به معاینه اجساد ناشی ازتصادفات بوده است.


به گزارش خزرتیترخبر، مدير كل پزشكي قانوني  مازندران افزود: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرد.

عباسی تصریح کرد: همکاران پزشکی قانونی استان در هفت مرکز ساری، قائمشهر، بابل، آمل، محمودآباد، چالوس، تنکابن به تعداد دو هزار و ۵۰۳ مورد پرونده رسیدگی کردند که از این تعداد دو هزار و ۴۰۱ مورد مربوط به معاینات سرپایی، تعداد ۱۰۲ مورد مربوط به معاینات اجساد شامل ۳۵ مورد تصادفی و ۶۷ مورد غیر تصادفی و چهار مورد مربوط به حضور در سر صحنه بوده است.

وی شهرستان ساری را با ۶۹۶ مورد بیشترین و چالوس با ۲۲۴ مورد کمترین شهرهایی بود که مراجعه کننده در آن به ثبت رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان در خاتمه خاطرنشان کرد آمار نهایی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز را پس از جمع بندی و کار کارشناسی در نیمه دوم اردیبهشت سالجاری اعلام خواهد شد.

عباسی افزود: در کشیک‌های منطقه‌ای ساری (شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا)، چالوس (نوشهر)، محمود آباد (نور و فریدونکنار)، بابل (بابلسر)، قائمشهر (سوادکوه و جویبار)، تنکابن (عباس آبادو رامسر) را تحت پوشش خود داشتند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :