آخرین عناوین

چهارشنبه 18 فروردين 1395-18:13 کد خبر:21791

شهردار ساری خبر داد:

بهره‌ برداری از 330 پروژه عمرانی در سال ‌جاری

شهردار ساری گفت: امسال 330 پروژه عمرانی و بزرگ ‌ترین پارک ویژه بانوان شمال کشور در ساری به بهره ‌برداری می‌رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی عبوری در مراسم تجلیل از کارکنان زن شهرداری ساری که به ‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، اظهار کرد: سالی که گذشت سال شکوفایی و پویایی برای سیستم شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در ساری بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از سوی شهرداری وعده فضای تفریحی و پارک ویژه بانوان را برای زنان ساروی داده شد، افزود: امسال بزرگ‌ترین پارک ویژه بانوان شمال کشور در ساری به بهره ‌برداری می‌رسد.

شهردار ساری با بیان اینکه همه دغدغه شهرداری ساری اجرای پروژه‌های در شأن مرکز استان است، اضافه کرد: ساری باید در کنار سایر مراکز استان‌های بزرگ کشور جایگاه واقعی داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: فضای سنگینی در شهر ساری ایجاد شد برخی‌ها به‌ واسطه حسادت و جهل و نادانی آن را رقم زدند و برای استمرار فعالیت جدی در مرکز مازندران نیازمند همکاری همه کارکنان در شهرداری هستیم.

عبوری با اشاره به اینکه فعالیت‌ شهرداری نسبت به گذشته بیشتر شده است، همکاران ما مبلغان خوبی برای این سیستم خدمات‌ رسان در شهر محسوب می‌شوند، گفت: رسانه‌های شهر ساری هم برای پیشبرد پروژه‌های شهرداری ساری با ما همراه هستند تا سرانجام خوبی برای مرکز استان رقم زده شود.

وی با بیان اینکه رهبری تأکید به امیدآفرینی دارند، ادامه داد: لازم است برای رسیدن به جایگاه مطلوب امیدآفرینی در جامعه رقم زده شود.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: امیدآفرینی شعار نیست باید درعمل اتفاق بیافتد که ما درشهر ساری شاهد بهره ‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که سبب تحول مرکز مازندران می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری ساری با شعار هر سال رهبری گام بر می‌دارد، افزود: در سال حماسه اقتصادی شاهد افزایش کم‌ نظیر بودجه شهر ساری نسبت به سایر شهرداری‌ها بودیم.

عبوری اضافه کرد: در سال مدیریت جهادی شهرداری ساری در کمترین زمان پروژه‌های عمرانی را به بهره ‌برداری رساند که مصادیق بارزش بوستان ملل است که در مدت 100 روز احداث شد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبری نامگذاری شد، تصریح کرد: تمام فعالیت‌های شهرداری ساری مصادیق اقدام و عمل است.

شهردار ساری با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ حجم کاری سال سخت و پر کاری برای کارکنان شهرداری بوده است، گفت: از 450 پروژه‌ای که ابتدای سال 94 در حوزه عمرانی تعریف شد 130 پروژه به اتمام رسید و 330 پروژه باقی‌ مانده امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه نیمی از جمعیت مرکز مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: تفکیک جنسیتی سبب تقابل می‌شود توانمندی‌های بانوان باید دیده شود.

محمدحسن محمدی‌ کیادهی به همراهی شورای اسلامی شهر با شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: در گذشته از سوی شهرداری کلنگ‌زنی‌هایی انجام می‌شد که بعد از 20 سال هم به بهره ‌برداری نمی‌رسید اما در مدیریت جدید پروژه‌های عمرانی در کوتاه ‌ترین مدت زمان تکمیل و افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه حقوق هر ماه مجموع کارکنان شهرداری ساری با اعتبار یک ‌سال دستگاه اجرایی مازندران برابری می‌کند، تصریح کرد: شهرداری ساری در اجرای فعالیت‌های خود اشتغال ‌زایی ایجاد کرد.

محمدی‌کیادهی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه شهرداری ساری از نظر بودجه‌ای در جمع 13 شهر برتر کشور است، گفت: مجموعه فعالیت‌های شهرداری ساری در حوزه فرهنگی و عمرانی در سطح کشور کم ‌نظیر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :