آخرین عناوین

سه شنبه 24 فروردين 1395-14:28 کد خبر:21825

جدی ترین گمانه زنی سیاسی در مازندران:

حسین زادگان جایگزین «خیریان پور» می شود؟!/ یک اصلاح طلب به جای یک اصولگرا

شنیده ها از تغییرات جدید و جدی در استانداری مازندران حکایت دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، بهار سال جاری، انگار فصل گمانه زنی هاست به طوری که در نخستین روزهای سال شایعه چندین باره رفتن استاندار مازندران جان گرفت.

بعد از آن موضوع تغییر دو مدیر کل صنعت، معدن تجارت و راه وشهرسازی به گوش رسید و حالا نیز جدی ترین گمانه زنی سیاسی این روزها خبر برکناری "حسن خیریان پور" از معاونت منابع انسانی استانداری و جایگزینی "احمد حسین زادگان" فرماندار فعلی مرکز استان است.
حسین زادگان که هنوز یکسال هم از آمدنش نگذشته سودای صندلی به مراتب بهتری از فرمانداری ساری داشت اما نامزد شدن محمد دامادی و اصرار چهره هایی نظیر اسفندیار عضوری برای ماندن در صحنه باعث شد که پست سرپرستی فرمانداری ساری را بپذیرد.
به گزارش «عبارت» در نقطه مقابل خیریان پور را باید مرد در سایه استانداری مازندران دانست، مدیری که سرنخ خیلی از تصمیمات عجیب استاندار مازندران به اتاق وی می رسد، او خیلی اهل مصاحبه نیست و عموما خودش را به ندانستن می زند.
خیریان پور از جمله مدیران ستادی استانداری است که طرفداران دولت از حضورش ناراضی هستند.
اگر این گمانه زنی به حقیقت بپیوندد باید آن را در دو معادله تعریف کرد، معادله اول می تواند ادامه دست و پا زدن های استاندار مازندران برای نگه داشتن جایگاهش تلقی شود و در معادله دوم این جابجایی حکم نهایی شدن تصمیم دولت برای تغییر استاندار را خواهد داشت.
به هرحال کمتر از 10 روز به پایان فرودین 95 مانده است و باید منتظر ماند و دید جابجایی حسین زادگان به جای خیریان پور نخستین تغییر جدی در بدنه قوه مجریه در سالجاری خواهد بود یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    يکشنبه 29 فروردين 1395-8:52


    آقاي برادر هر چيزي رو كه نبايد برش و الحاق كنيد تو پايگاه خبريت... از شما بعيد بود
    مطلب زير واسه عبارت.اميدوارم بابت مطالب كذب چوب خدا تو سرتون نخوره كه درس عبرتي واسه ديگر سايت ها بشيد...
    سلام
    برادر يا خواهر ارجمند... درسته كه برخي سايت ها و خبرگزاري ها براي پربيننده شدن دست به هر كاري مي زنن اما اين مدل نگارش ها كمياب و ناياب هستن.
    جملاتي كه براي هر كلمه آن مي توان پيگرد قانوني نمود.مرز توهين و اطلاع رساني از هم جداست.شما چه تعبيري از اصلاح طلب و اصولگرا داريد.اصلا تعريف اين دو را مي دانيد.تمايزشان را چه؟مرد در سايه ؟ سرنخ خيلي از تصميمات عجيب استاندار؟ استاندار محترم آنقدر توانمند هستند كه قطعا نظر نهايي را خودشان مي دهند هر چند ايشان از تمامي تفكرهاي درست مشورت مي گيرند و اين يك اصل درست در مديريت است.
    در ضمن آقاي خيريانپور جزء مديران دلسوز مجموعه به شمار مي روند و تنها مدير غرب استان كه استاندار محترم نيز با حسن اعتماد ايشان را به عنوان معاون معين در غرب مازندران معرفي نمودند.
    اميدوارم منبعد هيچوقت عبارت پايگاه خبري تحليلي و پژوهشي استان كه براي نوانديشان مطلب مي نويسيد كارش به جايي نرسد كه به دروغ نگارش كند.انشاء ا...

    • یانه سر
      پنجشنبه 26 فروردين 1395-13:33


      خدا دکتر صفایی مرد پرتلاش قایمشهر را حفظ بفرماید

      • یاسر
        چهارشنبه 25 فروردين 1395-7:40


        حسین زادگان و دکتر صفایی کوچکسرایی و استانداری مقتدر

        • اصلاح طلب
          سه شنبه 24 فروردين 1395-17:15


          مخالف سر سخت دکتر صفایی هم رفت و حاج مجید اومد...قدم بعدی رفتن فلاح و اومدن دکتر صفایی مرد دانشگاهی و بودجه و سیاست