آخرین عناوین

يکشنبه 29 فروردين 1395-12:47 کد خبر:21851

شایعه ای خطرناک برای معاونت استانداری مازندران

چگونه مدیرکل کم تجربه دولت احمدی نژاد در حد معاونت استانداری گزینه می شود!؟

این روزها شایعه ای بسیار خنده دار ولی در عین حال خطرناک گوش به گوش مسئولین و چهره های سیاسی استان مازندران می پیچد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، انتصاب مدیرکل دولت احمدی نژاد در اداره کل فنی استانداری مازندران به عنوان جانشین حسن خیریان پور در معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری مازندران همان شایعه ای است که این روزها به گوش می رسد.

در صورتیکه مدیران توانمند و باتجربه ای همچون مجید حسین زادگان فرماندار فعلی ساری و مهدی محمدی فرماندار فعلی قائم شهر برای معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری مازندران مطرح هستند.

طرح شایعه حضور مهدی رازجویان بسیار خنده دار و البته خطرناک است که چگونه مدیرکل کم تجربه ی دولت احمدی نژاد که در این دولت هم به او لطف بسیار شده در حد معاونت استانداری گزینه می شود!؟

اینکه چه مقدار چنین شایعه ای منطبق با واقعیت باشد یا نه، در آینده نزدیک معلوم خواهد شد منتها آنطور که شنیده شده است صحبت هایی با او انجام شده است و حتی برخی رایزنی ها و لابی گری ها هم با مرکز در حال پیگیری است.

اما آنچه سبب نگرانی هواداران دولت شده است نفوذ گام به گام مسئولان دولت گذشته در پست های کلیدی استانداری مازندران است.

به نظر می رسد در صورت ادامه انتصاب های پر حرف و حدیث سریالی در مازندران ، وزارت کشور باید برای استان مازندران فکری اساسی بکند در غیر اینصورت از همین حالا باید فاتحه دولت روحانی برای جلب نظر مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری را خواند و سال 96 را سال شکست سنگین روحانی در مازندران نامید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • میلاد
    يکشنبه 29 فروردين 1395-22:22


    سید هادی حسینی و فرهاد صفایی در یکقدمی استانداری مازندران با رقابت تنگاتنگ