آخرین عناوین

شنبه 4 ارديبهشت 1395-9:11 کد خبر:22874

انتصابی نو در هیئت بوکس مازندران:

انتصاب سرپرست هیئت بوکس استان مازندران

طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان،سرپرست هیئت بوکس استان مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان، پرویز نصیری سوادکوهی به سمت سرپرست هیئت بوکس استان مازندران منصوب گردید.

نصیری که پیش از این رئیس هیئت بوکس شهرستان قائم شهر را برعهده داشته است پس از استعفای علی بابایی کارنامی سرپرستی این هیئت را در استان پذیرفت.

وی پس از انتصاب از هیئت های بوکس شهرهای رامسر، تنکابن، شيرود، خرم آباد و چالوس در غرب استان بازديد و عملکرد گذشته و برنامه های آینده آنها را مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد توجه ویژه ای به همه نقاط استان دارد.

سرپرست جدید هیات بوکس استان مازندران با حضور در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های چالوس ، تنکابن و رامسر با روسای این ادارات نیز به گفتگو پرداخته و خواستار توسعه ورزش بوکس در غرب استان مازندران شد.

نصیری معتقد است که باید ورزش بوکس به خانواده ها معرفی شود و با توجه به سختی های تغییر مکان رینگ با همکاری شهرداری ها تعیین مکان ثابت برای این رشته جذاب در پارک شهرها صورت گرفته تا شاهد شکوفایی بوکس در مازندران باشیم.

سرپرست جدید هیئت بوکس مازندران می گوید : بوکس مازنردن باید از این پس برنامه محور باشد و بدون شک با حمایت مسئولان و پیشکسوتان بوکس استان برنامه مدونی را برای این رشته در نظر داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • یاشارمصطفایی
    دوشنبه 6 ارديبهشت 1395-21:35


    انشالله همچون ادوار گذشته و کارنامه پربار شما در ورزش قائمشهردر سطح استان نیز لیاقت شما به اثبات رسیده و مدیران ورزشی در سطح کشور از شما الگوبردادی کنند.