آخرین عناوین

شنبه 4 ارديبهشت 1395-9:46 کد خبر:22875

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

آمادگی شركت نفت ساری در مقابله با شرایط بحرانی/ آغاز به كار صد و پانزده همین جایگاه عرضه سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : این شرکت نفتی  برای مقابله با شرایط بحرانی آمادگی کامل دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی منطقه ساری، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به ترکیدگی قسمتی از خط  لوله انتقال گازوییل گفت: ذخیره مناسب فراورده های نفتی در منطقه ساری وجود دارد.

طالبی گفت: منطقه ساری با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده و با ذخیره سازی مناسب سوخت، آمادگی تامین سوخت به مدت یک هفته را دارد.

حسینعلی طالبی به بارش‌های شدید دراستان مازندران و شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: این بارندگی موجب افزایش جریان آب رودخانه تجن وریزش سنگ از دیواره رودخانه در محل تلاقی لوله خط انتقال فرآورده های نفتی و ترکیدگی آن شد.

مدیر شرکت منطقه ساری از واکنش سریع نیروهای فنی و کنترل شرکت خطوط لوله تقدیر کرد و بیان نمود: پس از بررسی و کسب اطلاعات شیرهای انتقال خط لوله در دو طرف رودخانه بسته و از ورود فرآورده نفتی به رودخانه جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: با تلاش فراوان انجام گرفته و بسیج پرسنل  و قول مساعد مسئولین مربوطه در ظرف چند روز آینده مشکل ترکیدگی لوله برطرف می شود.

وی اظهار کرد : جایگاه اختصاصی عرضه سوخت بنزین و نفتگاز نیما ولی الهی یکصد و پانزده همین جایگاه سوخت در منطقه ساری است که در جاده بابل به بهنمیر ( روستای بیشه سر ) شهرستان بابل به بهره برداری رسید .

حسینعلی طالبی با تشکر از حضور نماینده مردم شهرستان بابل  در مراسم افتتاحیه این جایگاه افزود : جایگاه اختصاصی ولی الهی بابل که در جاده بابل به بهنمیر با روستاهای متعدد می تواند سهم زیادی در حل مشکلات سوختی وسایل نقلیه در حال تردد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدت اجرای پروژه ساخت جایگاه دو سال بوده و اعتبار هزینه شده 5/3 میلیارد تومان بوده است افزود : ذخیره سازی سوخت جایگاه ولی الهی بابل 96000 لیتر ظرفیت دارد.

وی در ادامه گفت : جایگاه ولی الهی با 2 سکو و 4 تلمبه و 8 نازل با مساحتی بالغ بر 2200 متر مربع و ایجاد اشتغال برای 7 نفر ، بیستمین جایگاه شهرستان بابل است که شروع به خدمات رسانی نموده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :