آخرین عناوین

شنبه 4 ارديبهشت 1395-12:56 کد خبر:22877

اندر احوالات جهادکشاورزی مازندران!!!!??

آقای مدیرکل شما سرمایه گذاران فعلی را حفظ کن،افتتاح اتاق سرمایه گذاری پیش کش!!!!

با چه تدبیری در دولت تدبیر و امید قانون را بگونه ای چیده اید که برای صدور سند طرح های کشاورزی 70% پیشرفت فیزیکی از سرمایه گذار طلب می کنید؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، در هفته ی گذشته خبری بر روی خروجی سایت های خبری استان تحت عنوان "افتتاح اتاق واحد سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی مازندران"  قرار گرفت .

در وهله اول خواندن این خبر،مخاطب به مدیران ارشد استان ازجمله مدیرکل محترم جهاد کشاورزی آفرین می گوید ولی وقتی به پای درد دل سرمایه گذاران حوزه کشاورزی،دام و طیور و آبزیان می نشینیم متوجه وخامت اوضاع می شویم.

جناب مدیرکل:

چطور دم از کوتاه کردن مسیر سرمایه گذاری  می زنید و استعلام هایی که قریب به دوسال از سوی اداره کل ثبت اسناد از شما شده است را بی پاسخ گذاشته اید؟

با چه تدبیری در دولت تدبیر و امید قانون را بگونه ای چیده اید که برای صدور سند طرح های کشاورزی 70% پیشرفت فیزیکی از سرمایه گذار طلب می کنید؟

اصولا کسی به دنبال دریافت سند است که می خواهد از تسهیلات بانکی استفاده کند،اما کسی که 70% پروژه کشاورزی اش را پیش برده باشد دیگر چه نیازی به سند دارد؟

از زمان روی کار آمدن جنابعالی به چند طرح در حوزه طیور تسهیلات پرداخت کرده اید و یا به بانک معرفی شان کرده اید؟

در دستگاه عریض و طویل سازمانتان آیا کسی خبر دارد که در این لحظه چه تعداد واحد فعال صنعت کشاورزی وجود دارد؟

جناب آقای مدیرکل،سرمایه گذاران استان مازندران از طلا گشتن منصرف شده اند،مرحمت نموده همان مس کنیدشان،افتتاح اتاق سرمایه گذاری و آوردن استاندار برای افتتاح آن تا زمانیکه تفکر واقعی تان حمایت از سرمایه گذار نباشد،شعاری بیش نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :