آخرین عناوین

يکشنبه 12 ارديبهشت 1395-12:51 کد خبر:22901

حاشیه های شورای اداری ساری:

از تعریف های بی حد و حصر فرماندار از استاندار تا نقص سخنان استاندار توسط خودش !!!

در ابتدای جلسه فرماندار ساری ،آنقدر از استاندار مازندران تعریف و تمجید کرد که ما یک لحظه نرخ بیکاری در استان،آمار تعطیلی کارخانجات،وضعیت عمرانی استان و ... را فراموش کردیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد T این جلسه که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران برگزار شد خالی از حاشیه هم نبود .

در ابتدای جلسه مجید حسین زادگان فرماندار ساری ، آنقدر از استاندار مازندران تعریف و تمجید کرد که ما یک لحظه نرخ بیکاری در استان ، آمار تعطیلی کارخانجات ، وضعیت عمرانی استان و ... را فراموش کردیم ، البته حسین زادگان در کنار تعریف و تمجید بی حد و حصرش از استاندار ، در بعضی جاها خواسته های مردم شهرستان را هم عنوان می کرد.

انتقاد فرماندار ساری از معاون عمرانی استاندار و اینکه وی بدون هماهنگی با فرمانداری ، قرارداد یکی از سرمایه گذاران را تمدید کرده است نیز از دیگر حاشیه های جلسه بود.

از سوی دیگر استاندار مازندران نیز که سخنانش را با همدلی شروع کرده بود ، مازندران را مهد همزبانی و همدلی نامید  ولی دقایقی بعد نیاز مازندران را وحدت دانست !!!

ارتباط این دو را ما متوجه نشدیم ، مگر می شود استانی که مهد همزبانی و همدلی است ، وحدت نداشته باشد !؟

ربیع فلاح هم مانند مجید حسین زادگان دست به تمجیدش در این جلسه خوب بود به طوریکه علاوه بر تقدیر از فرماندار فعلی ، از فرماندار سابق نیز تشکر و قدردانی کرد !!!!

همچنین از دیگر حواشی این جلسه می توان همراهی 2 مدیر کل دولت احمدی نژاد با استاندار ذکر کرد که البته در این دولت با ارتقا مسئولیت رو به رو شدند ، هاشم زاده و رازجویان در جلسه شورای اداری ساری ، ربیع فلاح را همراهی کردند !!

براساس این گزارش ، مهمترین بخش های سخنان استاندار مازندران و فرماندار ساری را در زیر می خوانید :

مهمترین سخنان ربیع فلاح استاندار مازندران :

*** ‌مازندران مهد همدلی و همزبانی است که غرب تا شرق استان با یک نگاه مدیریت می شود.

*** واگرایی های فکر و جناحی ضربات سنگینی به مازندران زده است لذا استان نیاز به وحدت و خرد جمعی دارد.

*** اقتصاد مقاومتی از اولویت های کاری ما در مازندران است و به همین خاطر ستاد آن در استان شکل گرفته است.

*** 57 مورد را مشخص کرده ایم تا آنها را پیگیری نمائیم ، با تحقق آنها استان فضای کار و اقتصادی خواهد گرفت.

*** ‌برنامه های اقتصادی استان را در پنجره های کشاورزی ، گردشگری و صنعت و معدن تعریف کرده ایم.

*** ‌کلیه طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی باید شناسنامه دار شوند و فرمانداران اطلاع کافی از آنها داشته باشند.

***  مازندران جز استان هائی است که رشد اقتصادی داشته است .

***‌ باید در سال 95 ، بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی در مازندران راه اندازی کنیم.

*** آقای حسین زادگان مدیری توانا هستند، البته جا دارد از آقای واحدی فرماندار سابق ساری هم به دلیل همکاری هایشان تشکر کنم.

***‌بعد از اجرای برجام ، هزار میلیارد تومان پروژه در استان اجرائی شد و 70 هزار میلیارد ریال قرار داد همکاری منعقد شده است.

مهمترین سخنان احمد (مجید) حسین زادگان فرماندار ساری :

***‌ استاندار مازندران مدیر توانائی هستند، بنده در این مدت مشاهده کردم ایشان چقدر برای استان تلاش می کنند و ... ( تمجید های حسین زادگان از استاندار بیش از 5 دقیقه به طول انجامید)

***‌ توسعه اقتصادی استان مازندران با توجه به گستردگی تفکرات سیاسی سخت و دشوار است.

*** برای دو منتخب با تجربه ی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم در جهت توسعه ساری گام برداریم.

*** ‌شورای عالی راهبری توسعه ساری با ریاست آیت الله طبرسی تشکیل شده است ، این شورا به آسیب شناسی مشکلات ساری به دور از حواشی می پردازد.

*** مازندران استان سیاست زده ای است ، با این حال برای بنده منافع مردم شهرستان بر اختلافات جریان های سیاسی ارجحیت دارد.

*** ‌ساخت مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی استان با دستور استاندار و صدور مجوز از سوی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت با سرعت در حال انجام است.

***‌ امیدوارم استاندار مازندران توقعات مردم ساری را برآورده کند، اتمام پروژه های عمرانی متعدد از جمله راه ساری به تاکام ، احداث بزرگراه قائم شهر به ساری و ... تنها با دستور و مساعدت استاندار امکان پذیر است.

*** معاون عمرانی استاندار بدون هماهنگی با ما ، قرارداد یک سرمایه گذار را تمدید کرده است لذا انتظار داریم استاندار جلوی این کار را بگیرد چون برای ما اول آسایش مردم و منافع ملت مهم است.

در پایان این جلسه ، استاندار مازندران از حسین زادگان به پاس تلاشهای ارزشمند برای انتخاب ساری به عنوان یکی از شهرهای برتر گردشگری کشور در نوروز 95 تقدیر کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :