آخرین عناوین

يکشنبه 12 ارديبهشت 1395-23:35 کد خبر:22903

بانک رسالت هم ، کاری نکرد!!

بی برنامگی مسئولان و ادامه تراژدی مصیبت بار سپرده گذاران صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا!

سخن صریح با مسئولان بانک رسالت این است که شما که توان پرداخت مطالبات صندوق مهر اعتماد آریا را نداشتید چرا تکفل این صندوق را پذیرفتید؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،جمعی از سپرده گذاران صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا ساری که از مسائل و مشکلات پیش رو مستاصل شده اند با ارسال نامه ای سرگشاده به رسانه ها خواستار رسیدگی فوری به مشکلات و پرداخت سریع مطالباتشان شدند .

با هم بخوانیم :

بیش از 8ماه ازادغام صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا ساری در « بانک رسالت » می گذرد، تراژدی مصیبت باری که از ورای بی برنامگی و بی کفایتی مسئولان استان ، زندگی بیش از 10 هزار نفر از شهروندان مرکزاستان را تحت تاثیر قرار داد.

پس از ماهها درگیری و پیگیری بالاخره این صندوق با بانک رسالت ادغام شد و این بانک متعهد شد مطالبات سپرده گذاران را پرداخت نماید.

در حالیکه بیش از 8 ماه از ادغام صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا با« بانک رسالت» می گذرد ، سپرده گذاران تا کنون موفق شدند تنها 60درصد از مطالبات خود را دریافت کنند.

اینک با توجه به فشار اقتصادی که بر دوش مردم سنگینی می کند، سپرده گذاران انتظار دارند مابقی مطالبات شان که از نظر ارزش واقعی (با توجه به رشد تورم) تقریبا به نصف سقوط کرده است را هرچه سریعتر دریافت نمایند.

اما متاسفانه مسئولان بانک رسالت از ارائه هرگونه پاسخ منطقی خودداری می کنند ومدیران سابق صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهر اعتماد آریا نیز ظاهرا بعد از انعقاد توافق نیم بند با بانک رسالت، به دشت وسیع بی مسئولیتی گریخته اند و کسی هم در پی آنان نیست.

در چنین شرایطی سپرده گذاران سرگردان که معلوم نیست باید به کجا مراجعه نمایند همچنان نا امیدانه چشم انتظار اقدامی از سوی مسئولان هستند، مسئولانی که گرفتاری امروز مردم دقیقا محصول بی تدبیری و بی کفایتی آنان است.

سخنی صریح با مسئولان بانک رسالت

سخن صریح با مسئولان بانک رسالت این است که شما که توان پرداخت مطالبات سپرده گذاران صندوق مهر اعتماد آریا را نداشتید چرا تکفل این صندوق را پذیرفتید؟

سپرده گذاران تا چه وقت باید چشم انتظار بذل عنایت شما باشند تا به اصل پول خود آن هم بدون هرگونه سود و یا وام دست یابند؟

این چه ظلمی است که بر این مردم فلک زده روا می دارید؟

و اما بانک مرکزی ....

از سویی دیگر بانک مرکزی چرا از مسئولیت خود طفره می رود؟

چرا این بانک به عنوان مسئول فعالیتهای پولی و بانکی نقش خود را دراین میان به درستی ایفاءنمی نماید؟

مضافا اینکه مسئولین صندوق قرض الحسنه مهراعتماد آریا اکنون کجا هستند و نسبت به شرایط بوجود آمده چه پاسخی دارند؟

آیا سزاوار است که آنها به عنوان مسببان اصلی این بحران ،آزادانه با سرمایه مردم روزگار به خوشی سپری نمایند وهزاران سپرده گذار نگون بخت ،شرمنده زن و فرزند خود باشند و از دریافت اصل پول خود آن هم بعد از یکسال عاجز باشند؟

براستی چه کسی مسئول است؟ آیا تداوم این شرایط سخت و مصیبت بار به قیمت بدبینی و نا امیدی مردم از مسئولین که مدام خود را خادمان صدیق مردم و نظام قلمداد می کنند تمام نخواهد شد؟اگر کسی احساس مسئولیت می کند لطفا پاسخ دهد.

«جمعی از سپرده گذاران صندوق قرض الحسنه مهر اعتماد آریا ساری»

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :