آخرین عناوین

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395-17:7 کد خبر:22999

در اعتراض به کیفیت غذای دانشگاه انجام شد:

تجمع دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل/ چیدن ظروف غذا از سلف تا اتاق رئیس!/تصاویر

تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل در اعتراض به کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ظهر امروز در اعتراض به کیفیت و کمیت غذای سلف دانشگاه تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه شدند.

این دانشجویان معتقدند در یکی از غذاها کرم پیدا شده است و البته این موضوع سابقه نیز داشته و قبلا دندان، آدامس و زیپ نیز در غذای دانشجویان مشاهده شده بود.

دانشجویان برای نشان دادن اعتراض خود، ظروف غذای خود را از سلف تا اتاق ریاست دانشگاه ردیف کردند، طبق اطلاع‌رسانی شورای صنفی دانشگاه مقرر شده تا امروز چهارشنبه، جلسه‌ای با ریاست در جهت حل مشکلات فوق برگزار شود.

سید کمیل موسوی؛ مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بابل در این خصوص گفت: البته گروهی از دانشجویان و مسئولین با توجه به سابقه چنین اعتراضاتی، معتقدند این اقدامات از سوی برخی جریانات خاص و از پیش برنامه‌ریزی شده برای شو تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه است.

وی افزود : اما تا اینجا که از اوضاع بر می‌آید اعتراضات کاملا در چهارچوب مسایل صنفی و مشکلات دانشجویست و با توجه به نزدیکی هفته خوابگاه‌‌ها نیز توقع می‌رود مسئولان به انتظارات به‌حق دانشجویان رسیدگی کنند، تا مثل برخی از دانشگاه‌ها زمینه‌ی‌ سوء‌استفاده جریان‌های خاص سودجو که منتظر ماهی‌گیری از هر آب گل‌آلودی هستند،فراهم نشود.

موسوی در پایان تاکید کرد: بسیج دانشجویی نیز از اقدامات در چهارچوب قانونی که جهت احقاق حقوق صنفی دانشجویان توسط شورای صنفی صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :