آخرین عناوین

سه شنبه 4 خرداد 1395-9:10 کد خبر:24021

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

اجرای طرح آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول در مازندران

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: اجرای طرح آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول در مازندران در حال انجام است.


به گزارش خزرتیترخبر، سید عیسی میر شفیعی در جمع خبرنگاران افزود: در آموزش و پرورش مدرن و جدید باید نیازها از دید مخاطبان دیده شود.

وی با بیان اینکه آموزش و توجه از سه جنبۀ حقوقی ، عرفی و شرعی در دستور کار می باشد، اظهار داشت: از سال گذشته آموزش والدین دانش آموزان پایه اول به مدت 4 سال در حال اجرا می باشد.

میرشفیعی با بیان اینکه ، کتب درسی در مقطع ابتدای تغییر کرده اند تصریح کرد:در حال آموزش همکاران مقطع ابتدایی جهت آشنا شدن با محتوی کتب جدید می باشد.

وی با اعلام اینکه در تغییرات کتب جدید فرصت یادگیری ایجاد نموده ایم، خاطرنشان کرد: سمت و سوی تغییر کتب درسی در سالهای جدید به سمت پژوهشی و پرسشگری بوده است.

معاون آموزش ابتدایی مازندران، اعلام کرد: طرح سنجش دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول خرداد آغاز شده و تا 31 شهریور در 36 پایگاه سنجش در دست اقدام است.

وی همچنین با اعلام اینکه تولید محتوی پیش دبستانی در 8 جلد به همراه کتاب راهنمای مربی و راهنمای والدین از دیگر اقدامات بوده است، خاطر نشان کرد: تمرکز در کیفیت بخشی در مناطق محروم از اولویت های برنامه های ماست.

میرشفیعی در ادامه با بیان اینکه کتاب فواید کلاسهای چند پایه رونمایی شد، افزود: 8/99 درصد مدارس زیر پوشش تحصیلی ما هستند.

وی با انتقاد از بکارگیری نیروهایی که دارای مدرک غیرمرتبط با نیازهای آموزش و پرورش هستند، اعلام کرد: هیچ مدرسه ابتدایی غیرانتقایی  حق جذب نیروی آموزشی با مدرک غیر مرتبط را ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: یکپارچه سازی مدیریت پیش دبستانی با همکاری چند دستگاه دیگر در حال اجراست.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :