آخرین عناوین

يکشنبه 9 خرداد 1395-9:24 کد خبر:24045

آیا اولتیماتوم ربیع کارساز می‌شود؟

اولتیماتوم یک ماهه استاندار مازندران به سازمان صنعت و معدن

استاندار به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فرصت یک ماهه برای نهایی شدن طرح‌های بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زود بازده استان داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، جلسه شورای راهبری، نظارت و ارزیابی عالیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در حالی برگزار شد که استاندار مازندران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فرصت یک ماهه برای نهایی شدن طرح‌های بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زود بازده استان داد.

همچنین استاندار مازندران از اختصاص 4 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات برای 353 طرح تولیدی مازندران خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات به منظور رونق تولید و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی مشکل‌دار با هدف فعال کردن آنها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه براساس این طرح 265 واحد کوچک، 29 واحد متوسط و 59 طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند، افزود: فضای بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده است و همه دستگاه‌ها باید از این فرصت برای رونق تولید و افزایش اشتغال بهره ببرند.

استاندار مازندران از امضاء کریدور سبز برای صادرات ایران به روسیه ابراز خرسندی کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی باید شاهد سرعت عمل همه دستگاه‌ها در پیگیری امور مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

فلاح با اشاره به طرح تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فرصت یک‌ماهه داد تا تکلیف این طرح نهایی شده و بنگاه‌های مشمول این طرح به طور دقیق مشخص تا از این اعتبارات برای رونق تولید و افزایش اشتغال استفاده شود.

وی همچنین از ارسال دستورالعمل مشوق‌های صادراتی به استان خبر داد و گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های متولی در زمینه توسعه صادرات و بهره‌ گیری از فرصت ایجاد شده نهایت تلاش را داشته باشند.

با این حال باید دید که آیا اولتیماتوم ربیع فلاح کارساز می‌شود؟ و درخواست‌های وی از سازمان صنعت، معدن و تجارت بعد از گذشت یک ماه یعنی هشتم تیر ماه امسال روی میز ربیع فلاح کلیددار دولت تدبیر و امید در مازندران قرار می‌گیرد یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :