آخرین عناوین

يکشنبه 9 خرداد 1395-17:15 کد خبر:24050

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آب وفاضلاب شهری خبر داد:

حضور آبفاشهری مازندران در نمایشگاه جشنواره فناوري اطلاعات ودولت الكترونيك

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، از حضور در هشتمین نمایشگاه جشنواره فناوري اطلاعات ودولت الكترونيك خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده، با بیان اینکه نمایشگاه جشنواره فناوري اطلاعات ودولت الكترونيك در راستای اجرا و توسعه دولت الکترونیک در ساری برپا شد، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت آبفاشهری مازندران، شرکتها و موسسات مختلف از جمله توزیع برق و برق منطقه ای، تامین اجتماعی،بیمه سلامت استان، سازمان فاوا شهرداری ساری و... و شرکتهای یارانه ای و خدمات اینترنتی حضور داشتند.

وی، با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب 80 غرفه طی روزهای 5تا 8 خرداد ماه دایر بوده است، تصریح کرد:در این نمایشگاه دستاوردهای شرکت آب وفاضلاب شهری در حوزه دولت الکترونیک شامل خدمات 22 گانه فروش انشعاب آب وفاضلاب، سامانه پرداخت تلفنی قبوض 1522، سرویس پیامکی 3004615، سیستم ردیاب خودرویی، سیستم قرائت آنلاین مشترکین در محیط اندروید به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ادامه داد: تمامی فعالیتهای صورت گرفته در راستای توسعه و ارتقای دولت الکترونیک و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت مشترکین می باشد.

برارزاده،با اشاره به اینکه درآیین افتتاح این نمایشگاه استاندارمازندران ومسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، افزود: درپایان این نمایشگاه لوح تقدیر و تندیس جشنواره به شرکت آبفاشهری مازندران اهدا شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :