آخرین عناوین

دوشنبه 10 خرداد 1395-11:52 کد خبر:24056

اولین اقدام سرپرست شهرداری قائمشهر:

انتصاب مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر

سرپرست شهرداری قائم شهر در اولین اقدام خود با هدف خدمات رسانی بهتر، مدیرعامل جدید، سازمان اتش نشانی قائم شهر را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، سرپرست شهرداری قائم شهر در اولین اقدام خود با هدف خدمات رسانی بهتر و برای چابک سازی مجموعه مدیریت شهری ، محمد علی شیر سوار را به سمت مدیر عامل سازمان اتش نشانی قائم شهر منصوب کرد .

براساس این گزارش، در حالی محمد علی شیرسوار بعد گذشت 16 ماه، برای دومین بار بعنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قائم‌شهر منصوب شد که در دوره مدیریت وی اقدامات اساسی در حوزه ایمنی و آتش نشانی به شهروندان ارائه شده بود .

در دوره مدیریت شیرسوار ، آتش نشانی قائم شهر با پیشرفت های فراوانی روبرو شد که همواره با رضایت مردم همراه بود .

در این دوره مدیریتی ، توجه ویژه به آموزش شهروندان با برگزاری دوره های فشرده و منظم آموزشی و فرهنگ سازی در لایه ها و بافت های شهری همواره در دستور کاز این سازمان قرار داشت .

افزایش 120 درصدی بودجه سازمان آتش نشانی ، ساختار مندی اداری و عملیاتی ایستگاههای آتش نشانی ، انتشار بروشورها و مجلات آموزشی و فرهنگی ، افزایش چشمگیر تعداد آتش نشانان و ... برخی دیگر از فعالیت های این مدیر جوان ، ارزشی و موفق قائم شهری بشمار می آید .

صدور حکم مدیرعاملی برای این مدیر جوان و فعال ، از سوی « رضا رحیمی » سرپرست شهرداری قائم شهر با استقبال شهروندان قائم شهری روبرو شد .

محمد علی شیر سوار فرزند سردار شهید حاج جعفر شیرسوار است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • طاهری
    دوشنبه 10 خرداد 1395-21:54


    دکتر طاهری پهنه کلاهی می‌آید

    دکتر سید مرتضی طاهری پهنه کلاهی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر ساری اعلام کرد
    دکتر طاهری پهنه کلاهی از نیروهای مجرب ، استاد دانشگاه، عضو هئیت علمی دانشگاه های استان مازندران، جهت کاندیدا شدن در انتخابات آینده شورای شهر ساری وارد این ماراتن شده است



    دکتر طاهری از نیروهای مجرب و کارکشته در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران است قصد جدی برای وارد شدن به انتخابات شورای شهر ساری را دارد.

    وی که از اهالی روستای بخش کلیجانرستاق ساری است به همین دلیل اهالی این منطقه حمایت خود را از وی برای حضور پررنگ در انتخابات دوره پنجم شورای شهر ساری اعلام کردند.

    همچنین همکاران دکتر طاهری در شرکت صنایع چوب کاغذ مازندران حمایت همه جانبه خودشان را از وی در انتخابات پیش رو اعلام کردند.