آخرین عناوین

سه شنبه 11 خرداد 1395-14:7 کد خبر:24058

با حکم مدیر عامل شرکت آبفار مازندران انجام شد:

معارفه مدیر جدید امور آبفار ساری

با بازنشستگی مدیر اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری و با حکم مدیر عامل شرکت آبفار مازندران مدیر جدید این امور منصوب و معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و  به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره امور آب و فاضلاب روستایی مازندران با حضور مدیر عامل و معاونین این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل آبفار استان طی سخنانی بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی خواند و افزود: بازنشستگان طی مدت 30 سال کار و تلاش خدمات شایسته و ارزنده ای به مردم ارائه کردند و کوله باری از تجربه و درایت هستند و باید در بسیاری از موارد از تجربه آنها استفاده کرد.

مجید عبدالهی، سمت های مدیریتی را جابه جایی در امر خدمتگزاری بهینه تر بیان کرد و گفت: قبول پست های مدیریتی مسئولیتی به مراتب سنگین تر است و تلاش و سخت کوشی بیشتری را می طلبد به ویژه در شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران که با گستره و پراکندگی روستاها باید برای خدمت به مردم محروم همتی جهادگونه داشت.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با قدردانی از زحمات محمد خلیلی مدیر سابق اداره امور آبفار ساری، سید مظاهر حسینی را که پیش از این مدیر امور آبفار نکاء بوده به عنوان مدیر جدید اداره امور آبفار ساری منصوب و معرفی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :