آخرین عناوین

سه شنبه 11 خرداد 1395-17:11 کد خبر:24059

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری خبر داد:

اعزام 3 هزار ساروی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)/ برگزاری ۱۰۰ برنامه در رده‌ پایگاه‌های مقاومت بسیج

جانشین فرمانده سپاه ساری از اعزام 3 هزار ساروی به مراسم ارتحال امام راحل خبر داد و گفت: 100 عنوان برنامه در قالب گرامیداشت در دستور کار است.


به گزارش خزرتیترخبر، عبدالله جعفرزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد با اصحاب رسانه مرکز استان، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران را در آستانه سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب گرامی می‌داریم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی، تصریح کرد: نام امام راحل با تاریخ معاصر جهان آمیخته بوده و با وجود سیطره تمدن غربی بر جهان، بنیانگذار کبیر انقلاب راه جدید را برای انسان امروزی ایجاد و منادی معنویت بوده است.

جعفرزاده با بیان اینکه مکتب سیاسی امام خمینی (ره) درآمیختگی معنویت و سیاست است، افزود: ایشان اعتقاد صادقانه به نقش مردم داشته و مردمسالاری دینی و حقیقت آن را امام راحل برای ما ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب امام راحل همه بشریت بودند، گفت: ایشان بر مقوله عدالت اجتماعی تاکید جدی داشته و همواره این خصیصه مورد نظر امام راحل در جامعه بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه پشتیبانی از ارزش‌ها شاخصه اصلی معمار کبیر انقلاب بوده است، افزود: ایشان پاسدار واقعی ولایت فقیه و اسلامیت بوده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه اسلامیت و جمهوریت، کانون تفکر سیاسی معمار کبیر انقلاب بوده است، گفت: مجلس خبرگان با نقش آفرینی تاریخی خود توانست رهبری معظم انقلاب را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه قیام خونین 15 خرداد نقطه عطفی در نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: معمار کبیر انقلاب، روحیه سلطنت ستیزی را در مردم با قیام خونین 15 خرداد متبلور کردند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه 15 خرداد روز عصیان بر طاغوت و طاغوتیان بوده است، گفت: در این روز ملت ایران زیر بیرق اسلام جمع شده و برای مقابله با استکبارگران تلاش کردند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری بسیجیان در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تجدید بیعت دوباره بسیجیان با امام راحل و مقام معظم رهبری، هدف اصلی حضور جوانان بسیجی در مراسم ارتحال امام راحل است.

جعفرزاده با بیان اینکه شامگاه سیزدهم خرداد سه هزار نفر از بسجیان مرکز مازندران در قالب کاروان میثاق با ولایت به حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند، گفت:  بیش از 100 عنوان برنامه توسط 600 پایگاه مقاومت بسیج در قالب گرامی‌داشت و معرفی شخصیت امام راحل در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بومی و محلی هر ساله در سواحل اجرا می‌شود، افزود: طرح پارک پاک و ساحل سالم امسال در سواحل مرکز مازندران برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه برنامه‌های سپاه در حوزه فرهنگی در سواحل مازندران تنوع بیشتری دارد، گفت: امیدواریم همکاری نهادهای فرهنگی در برپایی برنامه‌های طرح‌های دریا اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 70 دستگاه اتوبوس کار اعزام زائران را به مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب برعهده دارند، افزود: سپاه به بهترین نحو ممکن برنامه‌های ویژه ای را برای سالگرد ارتحال امام تدارک دیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :