آخرین عناوین

پنجشنبه 13 خرداد 1395-9:9 کد خبر:24067

با حضور مردم و مسئولان انجام شد:

معارفه امام جمعه جدید رامسر

امام جمعه جدید رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جلسه شورای اداری رامسر با محوریت تودیع و معارفه امام جمعه رامسر در آمفی تئاتر هتل رامسر با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

* اگر ضعفی در هرجایی باشد حق نداریم تخریب‌گر باشیم

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این جلسه با اشاره به ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: امام بزرگوار برای برافراشتن دین از هیچ کوششی دریغ نکرد تا توانست اسلام را احیا کند و در پرتو انقلاب اسلامی و دین کمک به مردم را وظیفه خود می‌دانست.

عبدالعلی ابراهیمی افزود: امامان جمعه باید امید را در دل همه مردم و انسان‌های محروم زنده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حرکت شتابنده انقلاب اسلامی توقف‌ ناپذیر است، مسئولان و مردم همدلی و همکاری داشته باشند و به وظایف دین خود عمل کنند که امروز شرایط دشواری حکم‌فرماست، نباید کاری کرد که مردم نسبت به اسلام و دین مردد و مأیوس شوند.

ابراهیمی تأکید کرد: اگر ضعفی در هرجایی باشد حق نداریم تخریب‌گر باشیم که این کار دشمنان اسلام است

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: لباس روحانیت لباس خدمت به دین، مردم، اهل بیت(ع) و جامعه است و اگر قدمی برداشته شود، باعث افتخار روحانیت است.

* امامان جمعه پدر معنوی هر شهرستان هستند

فرماندار رامسر نیز با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) ابرمردی بود که با اندیشه‌های خود توانست تمامی تحلیل‌های صاحب‌ نظران و سران استکبار را دچار تحولات بنیادین کند.

حسین شعبان‌سروری افزود: انقلاب ما با پشتیبانی ملت ایران شکل گرفت و به برکت رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب با سرعت هرچه بیشتر برای رسیدن به اهداف متعالی خود پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه امامان جمعه پدر معنوی هر شهرستان هستند، بیان کرد: نقش و جایگاه شهرستان با حمایت‌های امام جمعه توسعه می‌یابد و به اهداف مورد نظر می‌رسد و اگر این ارتباطات دچار مشکل شود همه شهرستان دچار مشکل می‌شود.

فرماندار رامسر اضافه کرد: با تلاش‌های امام جمعه سابق رامسر به موفقیت‌های بسیاری دست یافتیم و امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد توسعه رامسر باشیم و گام به گام به جایگاه واقعی و جهانی خود برسانیم.

* هر کجا باشم مردم رامسر را فراموش نمیکنم

امام جمعه سابق رامسر که به‎عنوان امام جمعه جدید آمل معرفی شد، نیز بیان کرد: با همکاری و تلاش مردم ولایتمدار و انقلابی کارهای خوبی در رامسر در حوزه‌های مختلف انجام شد.

سید جلیل مرتضوی از همه مردم و مسئولان برای تلاش برای ارتقای رامسر تشکر کرد و گفت: هر کجا که باشم مردم رامسر را فراموش نمی‎کنم و همیشه سرباز ولایت و رهبری هستم.

* باید برای اعتلای دین و آسایش مردم گام برداشت

سید جعفر رضایی، امام جمعه جدید رامسر نیز با بیان اینکه سخن باید بعد از عمل باشد، گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری و همیاری مردم و مسئولان رامسر برای اعتلای دین و آسایش مردم گام بردارم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :