آخرین عناوین

يکشنبه 16 خرداد 1395-16:29 کد خبر:24071

انتقاد فرمانده سپاه کربلای مازندران از برخی ادارات!!

عملکرد ادارات مازندران در اجرای اقتصاد مقاومتی نامناسب است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با گلایه از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان که در اجرایی طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: توقع این است که در این زمینه همکاری مناسبی در استان انجام شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمدحسین بابایی در جلسه قرارگاه اردوهای جهادی مازندران اظهار کرد: 2 درصد برنامه‌های این قرارگاه برای برگزاری اردوهایی جهادی که از قبل پیش‌بینی شده بود، اجرایی شد.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده 300 واحد مسکونی محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان در سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: اعتبارات اجرای این طرح‌ها توسط نهادها تامین می‌شود ولی اجرایی این طرح‌ها در غالب اردوهای جهادی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: گردان‌های امام حسین (ع) در سطح استان برنامه دارند که یک‌هزار واحد مسکونی احداث کنند.

وی با گلایه از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان که در اجرایی طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: توقع این است که در این زمینه همکاری مناسبی در استان انجام شود.

بابایی با اعلام اینکه دشمن جنگ اقتصادی را برعلیه کشور ما آغاز کرد،افزود: برای مبارزه با دشمن در حوزه جنگ اقتصادی باید نگاه به داخل کشور داشته باشیم.

وی یادآور شد: اقدامات مناسبی در اردوهایی جهادی استان انجام شد و مازندران با سابقه درخشانی که در این زمینه داشت باید رتبه ممتاز کشور را در این زمینه کسب کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران هدف این نهاد برای حضور در اردوهایی جهادی را رفع محرومیت از چهره اقصی نقاط کشور اعلام کرد و گفت: در قالب اردوهای جهادی و به منظور رفع محرومیت در روستای اجارستاق 6 واحد مسکونی احداث شد که اعتبار آن توسط کمیته امداد امام خمینی تامین شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :