آخرین عناوین

دوشنبه 17 خرداد 1395-14:1 کد خبر:24073

انتقاد عضو شورای شهر فریدونکنار:

بررسی مصوبات شورای اسلامی شهرها در فرمانداری سلیقه‌ای انجام می‌شود

عضو شورای شهر فریدونکنار گفت: بررسی مصوبات شورای اسلامی شهرها در فرمانداری سلیقه‌ای انجام می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سیده‌نازبانو عزیزی‌کناری افزود: بیست‌و‌دومین اجلاسیه شورای اسلامی استان با حضور اعضای شورای اسلامی مازندران و مسئولان استانی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شد.
وی افزود: در این جلسه در زمینه ارزش افزوده و اختصاص نیم درصد از این مهم به شورای شهرستان و یک چهارم آن نیم درصد به شورای استان پیشنهادات و مطالبی را ارائه کردم.
عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه در زمان تاسیس شوراها هیچ بودجه‌ای برای این مجموعه پیش‌بینی نشده است، تاکید کرد: اختصاص نیم درصد بودجه ارزش افزوده به شورای شهرستان بسیار ضروری است.
عزیزی در ادامه با بیان اینکه بررسی مصوبات شورای اسلامی شهرها در فرمانداری‌ها به صورت سلیقه‌ای انجام می‌شود، اظهار کرد: پیشنهاد شد تا عضو منتخب شورای استان، یک فرد از سوی نماینده مجلس و یک نفر از فرمانداری به عنوان اعضای کمیته انتطباق در نظر گرفته شود.
وی با انتقاد از روند ناتمام طرح کمربندی فریدونکنار خواستار رسیدگی ویژه به این موضوع شد و گفت: در زمینه پیگیری‌های حسابرسی شهرداری‌ها و همیاری‌ها از طریق شورای استان نیز خواستار اقدام به‌موقع شدیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :