آخرین عناوین

جمعه 21 خرداد 1395-14:9 کد خبر:24103

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی:

شهردار،فرماندار و 2 نماینده ساری باید متحد باشند/مدیران ضعیف استعفا دهند

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:شهردار،فرماندار،2 نماینده ساری ،نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان استانی باید متحد باشند.


به گزارش خزرتیترخبر،علی اصغر یوسف نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری افزود:5 مسئول اصلی شهر در کنار نماینده ولی فقیه در مازندران باید در جهت همسویی و همدلی و پیشرفت و توسعه ساری تلاش ویژه نمایند.

وی با بیان اینکه مردم مرکز استان به قدر کافی تاوان حاشیه پردازی ها و چند دستگی ها را داده اند خاطر نشان کرد:باید عقلانیت را حاکم بر روابط جهت توسعه ساری بنماییم.

یوسف نژاد با اعلام اینکه مجمع نمایندگان استان،استاندار و نماینده ولی فقیه در استان باید ید واحده برای توسعه استان و شهرها باشند اظهار داشت:باید در حوزه کشاورزی و گردشگری کارهای ویژه ای صورت بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید تجربیات تلخ نمایندگان در دوره های قبل تکرار شود تصریح کرد:نباید با جزئی و منطقه ای نگری به استان خود ضربه بزنیم بلکه باید دید و فعالیتی استانی داشته باشیم.

یوسف نژاد در ادامه با بیان اینکه برخی از مدیران در استان در حد و اندازه استان نمی باشند افزود:این مدیران بهتر است خودشان از مسئولیتی که دارند کناره گیری نمایند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با انتقاد از اینکه دولت مرکزی از ظرفیت های استان مازندران به اندازه لازم با خبر نمی باشد اظهار داشت:بی خبری دولت مرکزی از ظرفیت های استان به علت ضعف برخی از مدیران استانی می باشد که متاسفانه مشکلات اصلی و ظرفیت های استان را به مقامات بالاتر گزارش نمی دهند.

یوسف نژاد در ادامه با اعلام اینکه نباید مرکز استان فقط در حد یک اسم باشد تصریح کرد:باید در بحث اعتبارات و امکانات و.... مرکز استان به صورت ویژه دیده شود.

این مسئول با اعلام اینکه من و دامادی دیگر نماینده ساری باید در کنار دیگر نمایندگان تلاش نماییم تا فرصت ها را از دست ندهیم خاطر نشان کرد:جاده ساری به کیاسر که به جاده مرگ معروف شده^کمربندی 40 ساله ساری،جاده مرگ گهرباران و.....دارای نکات منفی زیادی می باشند که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :