آخرین عناوین

جمعه 21 خرداد 1395-16:3 کد خبر:24105

تخلفات غیر اصولی برخی شهرداری ها در ساری:

دریافت غیر منطقی عوارض خودرو توسط برخی شهرداری ها/سکوت معنادار فرماندار و استانداری

استانداری مازندران و فرمانداری ساری در مقابل تخلفات غیر اصولی برخی شهرداری های ساری در دریافت غیر قانونی عوارض خودرو سکوت معناداری نموده اند.


به گزارش خزرتیترخبر،دریافت عوارض خودرو توسط شهرداری ها یکی از منابع مالی پایدار و ثابت می باشد که در هر شهری در دست اقدام می باشد.

در حوزه شهرستان ساری و شهرهای اطراف نیز دریافت عوارض خودرو در دست اقدام می باشد اما به تازگی و با بررسی های انجام شده مشخص شد که برخی از شهرداری ها از جمله دو شهرداری ارطه و هولار با دور زدن قانون و ارائه تخفیفات چشمگیر معنادار و غیر اصولی منابع درآمدی غیر منطقی ای برای خود ایجاد نموده اند.

ارائه تخفیف به رانندگان جهت پرداخت عوارض خودرو اقدامی معمولی می باشد اما ارائه تخفیف هایی در حد 2 سوم و یا بیشتر جهت جذب رانندگان و همچنین همکاری های غیر منطقی با برخی دیگر از بخش های دست اندرکار باعث شد تا این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی ساری قرار گیرد.

بر اساس شنیده ها،شهرداری های هولار و ارطه با ارائه تخفیف های آنچنانی و غیر منطقی ،باعث جذب و جلب رانندگان و عوارض شده اند که این موضوع باعث ضرر و زیان شهرداری ساری شده است و این معضل ناهنجاری ای بزرگ برای ساری بوجود آورده است.

دادستان مرکز استان با آگاهی از این موضوع و پیگیری های انجام شده توانست در حد اختیارات خود از ادامه این تخلف جلوگیری نماید اما استانداری مازندران علی رغم اطلاع مکتوب از این تخلف (!!!!)هیچ گونه برخورد قانونی و اقدامی نکرده است.

فرماندار ساری هم که این تخلفات در زیرمجموعه حوزه کاری وی در حال انجام بوده است متاسفانه به علل نامعلومی علی رغم اطلاع از این تخلفات،تاکنون سکوت اختیار نموده (!!!!!)و برخوردها و بررسی های لازم را در این مورد انجام نداده است.

بزودی اطلاعات بیشتری از این تخلفات منتشر خواهد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دا
    دوشنبه 24 خرداد 1395-7:59


    فرماندار حسين زادگان ساروي زيرمجموعه استانداربابلي است وسياست را فداي منافع مردم ميكنند وباتوجه به اينكه استاندارعبوري راتهديدي براي ميز خود ميبيند از هر روشي من جمله عدم برگزاري جلسات ماده 5 و...تا دستوربه فرماندارساروي ! جهت كشيدن ترمز قطارسازندگي عبوري از طريق ايراد به مصوبات شوراي شهرو.....انها همه چي را فداي ميز ميكنند