آخرین عناوین

يکشنبه 23 خرداد 1395-9:6 کد خبر:24111

تغییر در مدیریت استان:

درگیری مجلس در خصوص واردات بی رویه برنج / تجدیدنظر در مدیریت استان

نائب رئیس مجمع نمایندگان مازنداران گفت:مدیریت پویا در استان حاکم نیست و باید در مدیریت تجدید نظر شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین،ولی الله نانواکناری یکی از راه های تقویت کشاورزان را خرید بموقع و مناسب برنج داخلی عنوان و اظهارداشت: با ورود برنج های خارجی از کیفیت برنج داخلی کاسته و برای کشاورزان به صرفه نمی باشد که در نتیجه در تضاد شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل می باشد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه پیگیر ورود بی رویه برنج خارجی دل در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد، تصریح کرد: اقدام پسندانه موجب دلگرمی کشاورزان می شود که این امر توسط نمایندگان مردم شمال کشور در مجلس دنبال و طی نامه ای اعلام داشتیم که نباید چنین اتفاقی پیش بیاید.

نانواکناری با اشاره به اینکه درگیری یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس و معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس در خصوص واردات بی رویه برنج خارجی بوده است، افزود: آن چیزی را که من دیدیم و شنیدم توهینی در کار نبود بلکه نگرانی یوسفیان ملا در رابطه با ورود بی رویه برنج بود که معترض بود و همین موضوع موجب نگرانی شد که نامه را در حضور آقایی امضا تا از ورود بی رویه برنج جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت در سطح استان مازندران از این که است باید پویاتر باشد، اذعان داشت: نگاه این است که مدیریت بسیار خوبی دراستان مازندران ایجاد شود و مدیران در منصبی که قرار دارند باید تلاش بیشتری کنند تا حق و حقوق مردم استان مازندران گرفته شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش صنعت، کشاورزی و حتی در بحت آب شرب در مازندران با مشکل مواجه هستیم و وضعیت محیط زیست، زباله های شهری و روستائی همچنان یک معضل جدی است.

نانوا کناری خاطر نشان کرد: تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی بخاطرعدم توجه ،نگران کننده و در سطح استان مازندران با کاهش رونق اقتصادی بسیار روبرو هستیم که نشان از این است که مدیریت پویا در استان مازندران حاکم نیست و باید تجدید نظر شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :