آخرین عناوین

يکشنبه 23 خرداد 1395-12:4 کد خبر:24113

با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران:

مدیر امور آب وفاضلاب شهری عباس آباد معرفی شد

با حضور مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران، فرماندار عباس آباد و جمعی از مسئولان شهرستانی، مدیر امور آبفاشهری عباس آباد معرفی شد.


به گزارش خزرتیر خبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر عامل شرکت آبفای شهری با اشاره به لزوم رواج فرهنگ مدیریت مصرف آب در جامعه گفت: طی 20 سال گذشته به دلیل وجود منابع آبی فراوان از جمله بارش و نزولات جوی، مدیریت مصرف مورد بی توجهی قرار گرفت اما در حال حاضر با توجه به کاهش میزان بارندگی ها و افزایش جمعیت، کمبود آب در تمامی کشورها نمود یافته و افراد مدیریت مصرف را در پیش گرفتند.

ذبیح الله ذاکری  با تاکید بر اینکه آب امانتی است که باید به آیندگان سپرده شود، افزود: با توجه به مسئله کمبود آب در دنیا، تمامی کشورها با ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، سعی در برون رفت از این چالش دارند لذا ما نیز باید تلاش کنیم با صرفه جویی بهینه و مصرف صحیح بحران کم آبی ویا بی آبی را پشت سر بگذاریم.

وی، در ادامه سخنانش به پروژه های آبرسانی وفاضلاب در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به محدویت منابع مالی تلاش می کنیم این پروژه ها را اجرایی نماییم.

ذاکری، از پیش بینی 63.5 میلیارد تومان اعتبار ملی و 35 میلیارد تومان اعتبار استانی به بخش آب و فاضلاب مازندران در سال 95 خبر داد.

فرماندار عباس آباد نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه آب و فاضلاب شهری در تامین آب مورد نیاز مشترکین، گفت: تامین و توزیع آب در واقع امر سقائی محسوب می شود.

سید ابراهیم هاشمی با اشاره به محدودیت منابع مالی در کشور، افزود: با منابع مالی محدود خدمت رسانی به مردم امری دشوار است اما تلاش می شود بهترین خدمات به شهروندان ارایه شود.

درپایان این مراسم مهرداد مقدس خو به عنوان مدیر امور آبفاشهری عباس آباد معرفی و از زحمات توکل مودب مدیر پیشین این امور قدردانی شد.

گفتنی است مقدس خو پیش از این رئیس اداره بهره برداری تنکابن وجانشین مدیر امور آبفا این شهرستان بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :