آخرین عناوین

سه شنبه 25 خرداد 1395-11:8 کد خبر:24136

رانندگان تاکسی شهری ساری تجمع کردند:

اعتراض به دولت، تجمع جلوی تاکسیرانی/ قطع بیمه تامین اجتماعی رانندگان توسط دولت

تعداد زیادی از راننده گان تاکسی شهری ساری به علت قطع شدن بیمه تامین اجتماعی آنها توسط دولت در برابر سازمان تاکسیرانی تجمع کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، صبح امروز تعداد زیادی از راننده گان تاکسی شهری ساری در برابر سازمان تاکسیرانی تجمع کردند.

براساس این گزارش، گلایه اصلی راننده گان قطع شدن بیمه تامین اجتماعی آنها توسط دولت بوده است و قصدشان از این تجمع راضی کردن مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری برای رفتن به استانداری و تقدیم اعتراض رانندگان بوده است.

یکی از این رانندگان گفت:متاسفانه دولت ها اصلا به رانندگان تاکسی که یکی از مهمترین وحساس ترین مشاغل است توجهی نمی کنند، روحانی وعده ها ی زیادی دادند اما برای ما که هیچ کدام عملی نشد.

وی ادامه داد:از چندی پیش زمزمه های قطع بیمه تامین اجتماعی ما توسط دولت بود که حالا عملی شده است و استانداری هم اصلا پاسخگو نیست.

براساس این گزارش،تحقیقات بیشتر نشان می دهد که این موضوعی کشوری بوده و مختص به مازندران نیست و رانندگانی را شامل می شود که مدارک خود را تکمیل نکرده یا سابقه شان به حد لازم نرسیده است، البته موارد دیگری نیز دلیل بر این امر است که نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

تماس ما با استانداری مازندران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به نتیجه ای نرسید،حالا باید دید فشار رانندگان اثر خواهد داشت و استانداری مازندران فرصتی را برای حل مشکل به مدیرعامل تاکسیرانی ساری خواهد داد یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :