آخرین عناوین

پنجشنبه 27 خرداد 1395-9:16 کد خبر:24148

استعفای یک شهردار مازندرانی:

شهردار مازندرانی شهمیرزاد استعفا کرد/شهردارانی که تاب دوری همدیگر را نداشتند

شهردار شهمیرزاد پس از یک‌سال و چند روز از انتصابش به سمت شهرداری شهمیرزاد به شهرداری سمنان نقل مکان کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،سیدمحمد انصارالحسینی پس از یک ‌سال و چند روز از انتصابش به سمت شهرداری شهمیرزاد، از پست خود استعفا کرد.

براساس این گزارش، امروز نیز استعفای شهردار شهمیرزاد از سوی شورای اسلامی این شهر تأیید شد و در حال حاضر، سعید ایرانبخش به‌عنوان سرپرست شهرداری منصوب شده است.

وی با عنایت به پیشنهاد دهم خردادماه سال گذشته شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (71) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با اصلاحیه‌های بعدی آن و به ‌موجب حکمی از سوی استاندار سمنان، به سمت شهردار شهمیرزاد منصوب شده بود.

براساس شنیده ها،شهردار مستعفی شهمیرزاد از شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد بر کرسی شهرداری منطقه دو سمنان نشست.

سیدمحمد انصارالحسینی در حالی از شهمیرزاد به سمنان بار سفر بست که گفته می‌شد به استان خود، مازندران، بازمی‌گردد و سمتی در آموزش و پرورش مازندران می‌گیرد.

برخی مشکلات مدیریتی و تضارب آرا و اندیشه‌های متفاوت شهرگردانی بین انصارالحسینی و مجموعه شورایی‌های شهمیرزاد از سال گذشته آغاز شده بود؛ تا آنجا که وی حتی اواخر سال گذشته از سمت خود کناره خواست ولی تا امسال این امر محقق نشد.

اواخر خرداد ماه امسال بود که شهردار سابق شهمیرزاد با انتشار مرقومه‌ای که در سایت شهرداری شهمیرزاد نیز درج شد، از خدمت‌رسانی در سنگری دیگر خبر داد و از مردم و مسئولان شهمیرزاد طلب حلالیت کرد و متعاقب آن، سکان شهرداری شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد به دست سرپرست سپرده شد و امروز سیدمحمد انصارالحسینی از شهرداری شهمیرزاد به شهرداری سمنان سفر کرد و شهردار منطقه دو سمنان شد.

سید محمد انصار الحسینی؛ دارای دانشنامه کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری اجتماعی است که سابقه شهرداری در چند شهر مازندران را در کارنامه خود دارد.

وی شهرداری شهرهای کیاکلا، رستمکلا، بهشهر، فریدونکنار، جویبار، شهر سورک وهمچنین بخشداری میاندرود را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین ریاست هیئت ورزشهای همگانی استان مازنداران ، مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران، نمایندگی شهرداران استان مازندران درسازمان شهرداریهای کل کشور از دیگر مناصب سید محمد انصار الحسینی شهردار جدید منطقه دو سمنان است.  

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :