آخرین عناوین

پنجشنبه 27 خرداد 1395-16:35 کد خبر:24151

واکنش عجیب و غریب فرماندار بهشهر به سرنوشت 100 کارگر:

کارگران کارخانه فولاد فقط مشکل کوچکی با تامین اجتماعی داشتند !

چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگران با مشکل جدی روبرو شده است و فرماندار بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک دانسته و از رسانه ها خواست باعث سلب آرامش نشوند!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگزان فولاد امیرآباد با مشکل جدی روبرو شده است که نماینده عالی دولت در بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک با تامین اجتماعی دانسته و از رسانه ها خواست بزرگ نمایی نکنند وباعث  سلب آرامش نشوند!

براساس این گزارش، سیدخالق سجادی صبح پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به نشر خبری در برخی از رسانه ها مبنی بر تحصن کارگران فولاد امیرآباد در تامین اجتماعی بهشهر گفت: کارگران کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر اخراج نشدند و مشکل کوچکی با تامین اجتماعی وجود داشته است که حل و فصل شد و رسانه ها و فضاهای مجازی از بزرگ نمایی کردن برخی از مشکلات و مسائل خودداری کنند و باعث سلب آرامش نشوند.

به نظر می رسد فرماندار بهشهر، باید به جای متهم نمودن رسانه ها به بزرگنمایی و سلب آسایش ، با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، اقدامات جدی در راستای احقاق حقوق کارگران شریف این شهرستان داشته و از ایفای وظیفه و نقش آفرینی رسانه ها در راستای رسالت اطلاع رسانی شفاف برآشفته نشود .

این فرماندار قطعا می داند که تقریبا سال گذشته ، شرکت حفاری شمال تعداد زیادی از پرسنل و کارکنان خود را به دلیل مشکلات مالی اخراج کرد، که نه تنها هنوز سرنوشت این کارگران معلوم نیست، بلکه به حجم بیکاران بهشهر نیز اضافه شد و اقدامی جدی در این راستا به انجام نرسیده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :