آخرین عناوین

سه شنبه 8 تير 1395-12:58 کد خبر:24228

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران خبر داد:

راه اندازی خدمات 22 گانه الکترونیکی مشترکین

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران از راه اندازی خدمات 22 گانه الکترونیکی مشترکین در شهرهای آمل و بابل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری ، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران از راه اندازی خدمات 22 گانه الکترونیکی مشترکین شامل خدمات فروش و پس از فروش در شهرهای آمل و بابل خبر داد.

براساس این گزارش، بهزاد برارزاده، با اعلام خبر بالا، افزود: مقدمات راه اندازی خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش از طریق آموزش کارکنان و نمایندگان دفاتر پیشخوان و اداره پست این شهر و آماده سازی زیرساختها از جمله اختصاص پهنای باند اینترنتی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در شهر آمل فراهم شده است.

وی، ادامه داد: مشترکین شهر آمل می توانند از روز شنبه ، دوازدهم تیرماه،با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا مراجعه به نزدیک ترین دفاتر پیشخوان محل سکونت خود از این خدمات بهره مند شوند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران، با تاکید بر اینکه این شرکت به منظور توسعه خدمت 22 گانه درصدد است تا پایان تیرماه در شهر بابل نیز این خدمات را راه اندازی نماید، اظهار داشت: با آماده سازی زیرساختها و امکانات مورد نیاز و برنامه ریزی لازم برای آموزش دفاتر پیشخوان تا پایان سال سایر شهرهای استان مانند بهشهر، تنکابن، رامسر، نور و رویان، نوشهر ، فریدونکنار و... این خدمات ارایه خواهد شد.

برارزاده، ضمن اشاره به اینکه هم اکنون در شهرهای ساری  و قائمشهر خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش فعال است، گفت: در راستای ارایه خدمات الکترونیکی به شهروندان و همسو با توسعه دولت الکترونیک این خدمات در پورتال شرکت تعریف شد.

وی تصریح کرد: از مهر ماه سال گذشته این خدمات در شهر ساری و از آبان 94 در شهر قائمشهر راه اندازی شد.

برارزاده، افزود:خدمات 22 گانه شامل رويت قبض ، مشاهده سوابق قبض،  پاسخ به استعلام ، تغييركاربري،  تغييرمشخصات (نام -آدرس ...)، تغيير واحد، تغييرظرفيت قراردادي، انشعاب،  تغييرقطر انشعاب، تفكيك كنتور،  تغييرمكان وسايل اندازه گيري،  آزمايش كنتور، تعويض كنتور،  نصب سيفون اضافي،  قطع موقت و وصل انشعاب،  صورتحساب مياندوره ، بررسي صورتحساب ، اعلام كاركردكنتور، پيشنهادات،انتقادات وبررسي شكايات فروش آب تانكري واگذاري انشعاب فاضلاب می باشد.

معاون برنامه ریزیو منابع انسانی آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه مشترکین که متقاضی برخورداری از این خدمات هستند می توانند با مراجعه به سایت شرکت ، از طریق لینک خدمات الكترونيك امور مشتركين وارد صفحه ارایه خدمات شوند، اظهار داشت:مشترک با انتخاب خدمت مورد نظر وارد مراحله تکمیل پرونده شده و در پایان کد رهگیری دریافت می کند که با استفاده از این کد رهگیری می تواند مراحل رسیدگی به پرونده خود را پیگیری نماید.

گفتنی است برای آگاهی شهروندان آملی از نحوه برخورداری از این خدمات، به همراه قبوض آب بروشورهای اطلاع رسانی توزیع می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :