آخرین عناوین

پنجشنبه 10 تير 1395-11:24 کد خبر:24246

سیزده منهای سه:

بیانیه شورای شهر بابل در مورد دیدار عبوری و بیژنی / چرا سه نفر بیانیه را امضا نکردند؟

ما نمایندگان،از شهرداران پر‌تلاش این دو شهر که آغازگر این حرکت بوده‌اند سپاسگزاریم و امیدواریم این رویداد موجب شکوفایی و توسعه استان باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش،بعد از دیدار چند روز گذشته شهردار ساری و شهردار بابل،تعدادی از اعضای شورای شهر بابل در خصوص این دیدار بیانه ای ارائه دادند و آن را امضا کردند که ادامه این بیانه را می خوانیم.

بسمه تعالی

سالیانی است که مازندران از رشد شایسته در زمینه‎های گوناگون بازمانده است،آنچه در این جا توسعه یافته از میان رفتن محیط زیست و زمین‎های کشاورزی است، استانی که می‌توانست یکی از مراکز عمده تولید محصولات کشاورزی و باغی و صنایع تبدیلی کشور باشد به چنین حال و روزی افتاده که شاهد آنیم.

یکی از دلایل اصلی این عقب‎ماندگی، اختلافات سلیقه‎ای است که نقاط مختلف مازندران را از هم دور کرده و مانع همدلی و همیاری مردم این مناطق شده است، ناهمزبانی و کدورت میان شرق و غرب استان، این منطقه با آن منطقه و این شهر با آن شهر، مازندران را از درون مضمحل می‌کند.

گرهی که در طول سال‎های گذشته کورتر و کورتر شده و گویا اراده‎ای برای گشودن آن وجود نداشته است، نتیجه این کدورت‌ها و فاصله‌ها این است که تاکنون استان مستعدی چون مازندران نتوانسته جایگاه حقیقی خود را باز یابد.

دیدار اخیر آقای مهدی عبوری، شهردار محترم ساری و آقای حسین بیژنی شهردار گرانقدر و پرتلاش بابل در محل شهرداری شهرمان که در فضایی صمیمی و بی‌تکلف صورت پذیرفت نوید تلاشی می‌دهد که صاحبان افکاری والا بر آن همت نهاده‌اند تا بتوانند قفل‌های به ظاهر ناگشودنی را بگشایند و نشان‌دهند که نیروهای متفکر این دیار آسیب دیده می‌توانند با همدلی، پشتیبانی و یاری متقابل به مدد الطاف الهی بسیار از محرومیت‌های استان را به برخورداری بدل کنند.

ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بابل، ضمن پشتیبانی از این اتفاق خجسته از شهرداران پر‌تلاش این دو شهر ممتاز استان که آغازگر این حرکت بوده‌اند سپاسگزاریم و امیدواریم این رویداد مبارک زمینه‌ساز مودت مردم و دستگاه‌های اجرایی این دو شهر و در نهایت موجب شکوفایی و توسعه همه‎جانبه استان زرخیر مازندران شده مردم و نخبگان استان را به همدلی برساند.

پس زبان محرمی خود دیگر است

همدلی از هم‌زبانی بهتر است

*محمدعلی عباسی فیروزجاه

*جعفر واثقی

*جعفر آقاجان پور مقری

*مرتضی کاردگر

*نرگس نوروزی

*فرامرز ابوالحسنی

*علی شکری پور رودباری

*حسن حسن نتاج

*حسن احمدزاده عالمی

 *جواد خانپور سیادرکا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :