آخرین عناوین

پنجشنبه 10 تير 1395-11:49 کد خبر:24247

مدیرعامل شرکت پست ایران بیان کرد:

پست ایران در حالت سنتی مانده است

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: پست ایران در بحث فیزیکی و سنتی مانده است درحالی‌که این وضعیت پاسخگوی نیازها نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، حسین مهری در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست استان مازندران افزود:اولین شبکه ارتباطی دنیا پست بوده و بعدازآن دیگر شبکه‌ها اضافه‌شده است.

وی یادآور شد: اولین شبکه با ایجاد دیگر شبکه‌ها نظیر اینترنت دچار تغییراتی شده است و اگر بخواهیم در وضعیت موجود باقی بمانیم حذف می‌شویم زیرا پست سنتی دیر پاسخگوی نیازها نیست.

وی با تأکید برمهاجرت و حرکت به سمت پست نوین تصریح کرد: پست سنتی مبتنی بر پست فیزیکی است و برای مهاجرت باید به ای پست برسیم و به سمت لجستیک و غیره پیش رویم.

مهری یادآور شد: در پست نوین باید زیرساخت‌های الکترونیکی فراهم شود و صندوق پست الکترونیکی برای هر سرپرست خانوار ایجاد کنیم و صورتحساب‌ها را به‌صورت الکترونیکی برای آنان ارسال کنیم.

مدیرعامل شرکت پست ایران، کاهش هزینه‌ها، سرعت و دقت را از مزایای پست نوین اعلام کرد و گفت: در پست جدید باید درگاهی ایجاد کنیم تا مردم محصولات را از طریق پست ارائه کنند.

وی با تأکید بر حرکت به سمت پست نوین ادامه داد: پست سنتی به سرویس‌های فعلی و ارتقا می‌اندیشد درحالی‌که پست نوین به تنوع خدمات می‌اندیشد.

مدیرعامل شرکت پست ایران یادآور شد: به‌شدت نیازمندیم تا پست به سمت پست نوین مهاجرت کند و باید زیرساخت‌های موردنیاز فراهم شود.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های قاسمیان، بوداغی به‌عنوان مدیرکل پست جدید مازندران معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :