آخرین عناوین

يکشنبه 13 تير 1395-14:27 کد خبر:24278

مرگ زن جوان پایان دره نوردی گروه 6 نفره در جاده چالوس

دره نوردی گروه 6 نفره در دره کمجل جاده چالوس با مرگ تلخ زن جوان به پایان رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از میزان، زن جوان دره نورد وقتی به همراه همسر و چهار دوستش برای دره نوردی به دره کمجل چالوس می رفت نمی دانست که این اخرین دره نوردی او است و به خاطر سقوط به داخل دره جانش را از دست می دهد.

روز گذشته یکی از اعضای تیم دره نوردی در تماس با امدادگران هلال احمر از سقوط زن جوانی به داخل دره کمجل جاده چالوس خبر داد، بلافاصله نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به دره مورد نظر اعزام شدند.

با حضور امدادگران مردی هراسان از سقوط همسرش به داخل دره خبر داد و گفت: به همراه همسر و دوستانم برای دره نوردی به کمجل آمدیم، در حال دروه نوردی بودیم که همسرم یک لحظه تعادلش را از دست داد و به اعماق دره سقوط کرد، در همین حین یکی دیگر از اعضای تیم نیز که برای کمک به همسرم قصد ورود به داخل اعماق دره را داشت،مجروح شد.

در ادامه امدادگران فرد مجروح را که از ناحیه سر دچار جراحت سطحی شده بود را به بیمارستان منتقل کرده و با زدن کارگاه تلاشان را برای پیدا کردن دره نورد زن و نجات او آغاز کردند.

سرانجام پس از چند ساعت تلاش بالاخره امدادگران توانستند در اعماق دره، زن جوان را پیدا کنند.

در ادامه با انتقال زن جوان به بالای دره و انجام معاینات ابتدایی مشخص شد متاسفانه او به علت آسیب های وارده به قفسه سینه اش و صدمات متعدد دیگر جانش را از دست داده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :