آخرین عناوین

يکشنبه 13 تير 1395-19:4 کد خبر:24280

حاشیه جالب در نشست طرح دریای مازندران:

کشمکش بین رئیس دادگستری و مدیرعامل هلال احمر مازندران در نشست طرح دریا

حضور امسال شما در سواحل مازندران به عنوان مسئول نقاط شنا ممنوع، جزء تکلیف و قانون است یا ایثار می کنید که به هموطنان کمک می‎کنید؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تابناک، نخستین جلسه طرح های دریا در تابستان امسال در حالی امشب در استانداری مازندران برگزار شد که حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران وقتی فرصتی برای سخنرانی یافت، دقیقا دست روی پاشنه آشیل دریا، ساحل و حوادث آنها گذاشت.

وی از اکبری رئیس جمعیت هلال احمرمازندران پرسید حضور امسال شما در سواحل مازندران به عنوان مسئول نقاط شنا ممنوع، جزء تکلیف و قانون است یا ایثار می کنید که به هموطنان کمک می‎کنید؟

اکبری پس از اندکی مکث گفت ایثار است و براساس قانون تکلیفی نداریم!

تقوی فرد پرسید یعنی در برابر این کارمسئولیتی ندارید و این نقص کار است زیرا ناجیان غریق باید مانند یک پیمانکار که ممکن است خللی در کارشان باشد پاسخگو باشند.

در این لحظه ربیع فلاح استاندار مازندران که از ابتدای حضورش تا آن لحظه میکروفن را روشن نکرده بود تریبون را در بین صحبتهای تقوی فرد و اکبری به دست گرفت و گفت: ما در مازندران سواحل زیادی داریم و در برخی مواقع جان مردم در خطر است و همه مدیرانی که اینجا هستیم به گونه ای برای همین مساله حضور داریم، بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ستاد سواحل استان، امسال این تکلیف به هلال احمر واگذار شده است.

اما تقوی فرد که دست بردار نبود مجدد گفت اما ظاهرا هلال احمر به این تکلیف خود آشنا نیست!

اکبری رئیس هلال احمر مازندران امشب از نجات 584 نفر در نقاط شنا ممنوع فقط در خرداد ماه در مازندران نیز خبر داد، آماری که به نظر واقعی به نظر نمی‎رسد و حتی امشب یکی از مدیران مرتبط با این حوزه به شوخی گفت: هر سوت که ناجی غریق برای هشدار به مردم زده است را یک مورد نجات غرق شدگان حساب کرده اند!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :