آخرین عناوین

دوشنبه 14 تير 1395-18:33 کد خبر:24289

عصر امروز رخ داد:

تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو در جاده گهرباران

در تصادف زنجیره‌ای در جاده گهرباران که عصر امروز رخ داد، پنج خودرو با یکدیگر برخورد کرده‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عصر امروز وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده گهرباران گزارش شد که با حضور در محل حادثه مشخص شد که پنج خودرو با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

به گفته شاهدان عینی لغزندگی جاده و نبود شانه خاکی در این محور موجب برخورد زنجیره‌ای خودروی پیکان، سمند، پراید، پیکان وانت و مزدا در حوالی روستای اناردین بخش گهرباران شد.

بعد از تماس‌های مردمی، مأموران راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی وارد عمل شدند که در این حادثه یک‌ نفر نیز زخمی گزارش شده است.

تصادفات جاده‌ای یکی از عواملی است که باعث خسارت‌های جانی و مالی زیادی می‌شود که باریک بودن جاده، وجود کانال‌های حاشیه آن با عمق زیاد، تردد بالای کامیون‌های یدکش و تریلرهای نفت‌کش، رفت‌وآمد بالای ادوات کشاورزی و زراعی، کمباین‌های عظیم شرکت دشت‌ناز، غیراستاندارد بودن آسفالت، چاله‌های بزرگ مرگ‌آفرین و... را نام برد و به جرأت می‌توان گفت که تردد شبانه از این مسیر دل شیر می‌خواهد.

وجود کانال‌های با عمق زیاد و پرآب حاشیه جاده گهرباران به خطرات این محور افزوده و همین کانال‌ها به مکانی ناامن و موجب سقوط خودروها درون آن تبدیل شده که در بسیاری از مواقع خفگی و کشته شدن بسیاری از رانندگان و سرنشینان آن را رقم زده است که در سال جاری نیز چندین بار چنین گزارشی اعلام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :