آخرین عناوین

سه شنبه 15 تير 1395-13:7 کد خبر:24300

مدیر شرکت جویبار لوله مازندران بیان کرد:

شرکت جویبار لوله پس از ۵۵ سال فعالیت در مسیر ورشکستگی/ بانک شهر پاسخگو نیست

مدیرعامل شرکت جویبار لوله مازندران گفت: این شرکت، پس از ۵۵ سال فعالیت در مسیر ورشکستگی قرار گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، سید خالق سجادی در جلسه ستاد تسهیل و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید در استان مازندران اظهار داشت: شهرک صنعتی بهشهر دو هزار و 100 هکتار زمین وجود دارد که هزار و 500 هکتار آماده واگذاری به سرمایه‌گذران است.

وی خواستار افزایش تسهیلات برای واحدهای صنعتی بالای 50 نفر ظرفیت اشتغال شد، افزود: یک میلیارد تسهیلات برای این واحدها کافی نیست و دولت باید اعتبار بیشتری برای این واحدها اختصاص دهد.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه برخی از اعضای جلسه در کارگروه‌های تخصصی استان با اختیار تام حضور نمی‌یابند، افزود: نماینده بانک شهر برای رفع موانع تولید در جلسه حاضر می‌شود ولی اختیاری برای تعیین تکلیف مشکل واحد تولیدی ندارد.

سجادی با بیان اینکه بانک‌ها سود و منافع خودشان را از طریق پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی دریافت می‌کنند و وظیفه دارند در برابر مشکلات پاسخگو باشند.

یارعلی رضائیان مدیر شرکت جویبار لوله در این جلسه به بیان مشکلاتش پرداخت و گفت: بنده از بانک شهر تسهیلات گرفتم و به دلیل بدهی به این بانک در حال حاضر ممنوع الخروج شدم.

وی با بیان اینکه برای ششمین بار در جلسه برای رفع مشکل تولیدی شرکت کردم ولی متاسفانه هنوز راهکاری برای رفع مشکل پیدا نشده است، افزود: ما سال 90 حدود 42 میلیون دلار صادرات داشتیم  و در شش ماه نخست 94 حدود 39 میلیون دلار صادرات انجام دادیم ولی در حال حاضر به دلیل مشکلی که بانک شهر برای شرکت جویبار لوله پیش آورده، صادرات ما متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت جویبار لوله مازندران با بیان اینکه 300 کارگر در این شرکت اشتغال دارند، افزود: بعد از 55 سال همه درب‌ها به روی ما بسته شده و تنها یک درب ورشکستگی به روی ما باز شده است.

نماینده بانک شهر که در این جلسه برای رفع مشکل شرکت جویبار لوله مازندران دعوت شده بود گفت: مدیرعامل ما در جلسه خارج از استان حضور دارد  و بنده اختیاری ندارم.

مدیرعامل شرکت جویبار لوله مازندران به دلیل بدهی به بانک شهر ممنوع الخروج شده و نمی‌تواند کالای تولیدی خود را به دیگر کشورها صادر کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :