آخرین عناوین

چهارشنبه 23 تير 1395-11:26 کد خبر:25384

انتقاد شدید نماینده مردم بابل از وزارت راه:

مشکلات جاده فیروزجاه بابل و تعهدات عمل نشده وزارت راه

نماینده مردم بابل گفت: واقعاً وزارت راه از تجهیز راهدارخانه یک منطقه کوهستانی که بارها دستخوش سیلاب و رانش می‌شود، عاجز است!؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین نیازآذری درباره مطالبه مردم منطقه فیروزجاه این شهرستان درباره مشکلات جاده فیروزجاه بابل اظهار کرد: به عملکرد وزارت راه و شهرسازی به‌ دلیل عدم ایفای تعهدش در راه‌اندازی راهدارخانه منطقه فیروزجاه معترض هستم.

وی با بیان اینکه از این بابت مردم متدین بندپی ‌بابل و زائران و مجاوران حضرت حاج شیخ‌موسی نیز معترض و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان هستند، افزود: شهرستان بابل صدها کیلومتر راه روستایی در مناطق کوهستانی دارد که ایجاد یک راهدارخانه ضروری بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود فراهم شدن مکان راهدارخانه امکانات و ماشین‌آلات مرتبط تأمین نشد، تصریح کرد: مردم وسیعی از منطقه بندپی شرقی با مشکل تردد مواجه هستند.

وی با اعلام اینکه برای راه ‌اندازی راهدارخانه چندین بار با وزارت راه و شهرسازی، استانداری مازندران، حتی با مدیریت بحران وزارت کشور مذاکره و مکاتبه شد، خاطرنشان کرد: حتی معاونان وزارت راه و شهرسازی، استانداران قبلی و فعلی مازندران با حضور در منطقه قول مساعد دادند اما امنیت و سلامت مردم برای برخی مسئولان مهم نیست.

نیازآذری در انتقاد و اعتراض به وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: واقعاً این وزارتخانه عریض و طویل در تامین یک دستگاه گریدر، بولدوزر، کامیون و لودر برای تجهیز یک راهدارخانه منطقه کوهستانی که بارها دستخوش سیلاب و رانش می‌شود، عاجز است!؟

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جاده گلوگاه به شیخ ‌موسی به دلیل رانش‌های مختلف درآستانه انسداد قرار دارد و احتمال بروز حوادث ناگوار در این منطقه پرتردد وجود دارد، متذکر شد: مسئولیت بروز هرگونه حادثه انسانی متوجه وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور و استاندار مازندران است.

وی در پایان با اشاره به اتمام عملیات گازرسانی در منطقه کوهستانی بندپی شرقی بر تکمیل مجتمع آب روستایی حاج شیخ موسی و برقراری امنیت در منطقه تاکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :