آخرین عناوین

چهارشنبه 23 تير 1395-17:49 کد خبر:25389

هشدارعضو شواری شهر بابل:

استخر شهرداری بابل بدون مطالعات فنی در حال ساخت است

عضو شورای شهر بابل گفت:استخر ورزشی شهرداری بدون مطالعات فنی در حال ساخت است و این پروژه جز هدر رفت اموال بیت‌المال سودی ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جعفر واثقی اظهار کرد: استخر ساخته شده نه تنها ضوابط حاکم بر استخرهای حرفه ‌ای و مسابقات را ندارد بلکه الزامات آیین ‌نامه‌ای ضوابط مربوط به استخرهای عمومی را که معمولاً برای سازمان‌های خاص با هدف انتفاع مالی احداث می‌شود را نیز ندارد.

وی افزود: این استخر از نظر کیفیت اجرایی و رعایت مسایل بهداشتی و معماری فضای داخلی دارای اشکالات فراوانی است.

رئیس کمیسیون ساختمان شورای شهر بابل بیان کرد: شهردار بابل از بدو ورود در شهرداری بابل جلسات متعدد کارشناسی را که شاید مدیران قبلی کم‌ترین توجهی به آن نداشتند برای رفع مشکل موجود برگزار کرده است، هر چند این پروژه از 75 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است اما درصدد رفع این نواقص هستند تا شاید بتوان در هنگام بهره‌ برداری این نواقص را به حداقل ممکن رساند.

این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه توجیه اقتصادی ندارد و معمولا اجرای این پروژه‌ها باید از طریق بخش خصوصی مدیریت شود، تصریح کرد: به عنوان کسی که حداقل 20 پروژه اجرای استخر سرپوشیده را در کشور مدیریت کرده از همان آغاز روند اجرایی پروژه هم از نظر مکان‌یابی استخر و هم درباره مسایل اجرایی به مسئولان وقت در صحن شورا تذکر دادم اما توجهی به دغدغه‌هایم نشد.

واثقی گفت: حرف‌های ناگفته زیادی درباره هزینه گزاف اجرایی و نوع قرارداد این پروژه دارم که گهگاه در صحن شورا مطرح و متذکر می‌شوم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :