آخرین عناوین

چهارشنبه 23 تير 1395-18:6 کد خبر:25391

یک مَرد ؛ یک فریاد:

صدایش، صدای قشر مظلوم و فریادش، فریاد جامعه کارگری

صحبت از دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران است که این روزها فریادش تنها فریاد مظلومیت کارگران استان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، صدایش همیشه صدای قشر مظلوم و فریادش همواره فریاد جامعه کارگری است، او همیشه سعی کرده است در تمام مسئولیت هائی که بر عهده می گیرد ، به دور از جناح بازی های سیاسی ، یک راه را طی کند و آنهم دفاع از حق جامعه کارگری می باشد.

3 دهه پیش مردی از دیار میرزا کوچک خان به استان مازندران سفر کرد ، کارگر آن روزهای کارخانه پارس توشیبای گیلان که از سوی دبیرکل خانه کارگر ، برای احیای این تشکل در مازندران ماموریت پیدا کرد تا فریاد مظلومیت قشر کارگری و بازنشستگی را سر دهد.

صحبت از نصرالله دریابیگی است ، دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران و رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان ؛سه دهه تلاش خستگی ناپذیر و فعالیت های شبانه روزی اش باعث شد تا کارگران مازندران به عنوان صاحبان اصلی تشکل خانه کارگر ، جایگاهی در شان خود پیدا کرده و از امکانات میلیاردی ساختمان اداری و آموزشی و دانشگاه بهره مند گردند.

همزمان با احیای خانه کارگر، دریابیگی در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گام های موثری برداشته است،خرید ساختمان 3 میلیاردی برای کانون استان و همچنین خرید زائر سرای بازنشستگان تامین اجتماعی در مشهد که مراحل پایانی خود را طی می کند دو اقدام ماندگار دریابیگی و همکارانش در سال های اخیر بوده است.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران که این روزها به تنهائی در تمامی محافل و جلسات سیاسی و غیرسیاسی فریاد کارگران بیکار شده و خانه نشین ، کارگران مظلوم ساختمانی ، بازنشستگان حداقل بگیر و ... را سر می دهد و در شوراهای حل اختلاف از حقوق کارگران مظلوم دفاع می کند ،  با ارتباط خوبی که با مجمع نمایندگان مازندران و مدیران کل مرتبط با حوزه کارگری برقرار کرده ، توانسته گام های اساسی و مهمی برای جامعه کارگری مازندران بردارد که در آینده ای نزدیک ثمرات مثبت آنرا شاهد خواهیم بود.

البته نباید از حضور موثر و موفق دریابیگی در شورای اسلامی شهر قائم شهر نیز به سادگی بگذریم ، فردی که نه به دلیل وابستگی های سیاسی و مالی بلکه با حمایت قشر مظلوم کارگری قائمشهر وارد شورای اسلامی این شهر شد و توانسته است از حقوق موکلانش در حوزه مدیریت شهری به خوبی دفاع کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :