آخرین عناوین

پنجشنبه 24 تير 1395-11:30 کد خبر:25404

تذکرشدید ادیانی به وزرای نیرو و راه :

دولت را در برابر اراده پولادین مردم شمال قرار ندهید!

تذکر می دهم ،وزارت نیرو و دیگر دستگاه های اجرایی را در برابر اراده پولادین مردم و نمایندگان خطه شمالی قرار ندهد.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از وارش، علی ادیانی راد نماینده قائم شهر،سواد کوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشریح شرایط سیاسی،فرهنگی و اقتصادی کشور برنقش "خادمان دلسوز" نظام در رفع چالش ها و تنگناهای موجود تاکید کرد و اظهار داشت: نظام با پدیده های تهدید آفرینی همچون رکود اقتصادی،  بیکاری، اشرافی گری و شبیخون فرهنگی روبروست.

ادیانی،  شکاف طبقاتی و انحراف در گفتار و رفتار برخی از مسئولان و همچنین عربده کشی برخی از حکام کشورهای حاشیه خلیج فارس را هم از دیگر مشکلات پیش روی کشور برشمرد که باید در اسرع وقت به آنها پرداخته شده و راه حل مناسب ارائه گردد.

به همین منظور این نماینده با تجربه مجلس شورای اسلامی مهمترین ابزار مجلس برای تحقق اهداف نظام را شکوفا کردن بعد "نظارت" آن عنوان کرد و گفت: مجلس برای برون رفت از این نقیصه و به منظور تقویت بدنه نحیف نظارتی خویش از سلامت مزاج خود نیاز به یارانه نظارت و بیمه سلامت در انجام وظیفه نظارتی خویش دارد.

در ادامه نطق مهم این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به نکته چالش برانگیز انتقال آب خزر به سمنان اشاره دقیق و قاطعی شد که جای خالی چنین رویکردی از طرف نمایندگان استان های شمالی در مجلس به شدت احساس می شد.

ادیانی با اشاره به اینکه انتقال آب خزر به سمنان فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی بوده و یکی از مصادیق بی توجهی به مولفه های زیست محیطی است، تصریح کرد: در این مقطع زمانی هر گونه اقدام عملی در این خصوص مغایر منافع ملی و حقوق حقه استان های شمالی کشور است.

به رئیس جمهور تذکر می دهم تا وزارت نیرو و دیگر دستگاه های اجرایی را در برابراراده پولادین مردم و نمایندگان خطه شمالی قرار ندهد، البته در مورد جاده های مازندران و به ویژه در مورد محور سوادکوه هم علی ادیانی با قدرت وارد شد و گفت: ترافیک سنگین و بی سابقه در جاده های اصلی ورودی به مازندران به ویژه در حد فاصل شهر زیراب به شیرگاه که یکی از جاده های ملی و بین المللی است تعطیلات را به کام مردم تلخ کرد .

جاده های ارتباطی میان قائم شهر – جویبار ، قائم شهر – سیمرغ و همچنین جاده ساحلی در حوزه انتخابیه به نمادی از سوء تدبیر وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :