آخرین عناوین

شنبه 26 تير 1395-18:49 کد خبر:25433

هشدار استاندار به فرمانداران در مورد اشتغالزائی

جدی گرفتن اشتغال و توسعه کسب و کار از سوی فرمانداران

استاندار مازندران گفت : فرمانداران تکالیف خود را در حوزه اشتغال زائی و توسعه کسب و کار به جد پیگیری کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازمازنی خبر، ربیع فلاح در جلسه شورای اداری مازندران ، مهمترین برنامه سال 95 را حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : فرمانداران تکالیف شهرستانی را در حوزه اشتغال زائی و توسعه کسب و کار را به جد پیگیری کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران می بایست مسئولیت بانک ها به خوبی رصد کنند تا تسهیلات در اختیار کارآفرینان قرار بگیرد.

استاندار مازندران با تاکید براینکه با تسهیلات بانک ها باید شاهد توسعه اشتغال زائی در استان باشیم ، اظهار داشت:دولت به دنبال ارائه بسته حمایتی به واحدهای تولیدی مستحق تسهیلات است .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران تصریح کرد: شناسنامه پیگیری واحدهای تولیدی و صنعتی توسط فرمانداران تهیه شود.

فلاح با تاکید بر اینکه دولت اجازه توزیع برنج خارجی را در استان مازندران نخواهد داد ، ادامه داد:هدف دولت تدبیر و امید حمایت کامل از تولیدکنندگان داخلی است.

استاندار مازندران اظهار داشت:حوزه صادرات محصولات مازندران در سال 95 باید یک گام جلوتر از سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه ساماندهی اجتماعی در ابعاد مختلف باید در دستور کار فرمانداران قرار داشته باشد ، ادامه داد: میزان طلاق در 3 ماهه اول سال 95 نسبت به مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش یافته است.

فلاح ،ساماندهی سواحل دریای مازندران را یکی از برنامه های اصلی دولت در استان دانست و افزود:یکی از شعارهای محوری رئیس جمهور احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود که این اتفاق در استان مازندران نیز رخ داد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه با سیاست های دولت دو معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی در استانداری ها ادغام شده است ، اظهار داشت : انسجام خوبی در مدیریت ارشد استانداری برقرار است .

وی اقتصاد مقاومتی را مهمترین اصل از برنامه های استان دانست و تصریح کرد: مدیران باید برای تحقق این سیاست در حوزه های مختلف برنامه داشته باشند.

فلاح سفر استاندار مارکه ایتالیا به مازندران را فرصت مناسبی دانست و افزود:مدیران مازندران از فرصت سفر سرمایه گذاران خارجی به استان استفاده کنند.

براساس این گزارش، استاندار مازندران با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان ، اظهار داشت: مسیر حرکت استانداری مازندران همان مسیر حرکت ستاد کل اقتصاد مقاومتی در دولت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :