آخرین عناوین

يکشنبه 27 تير 1395-0:8 کد خبر:25438

طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت:

انتصاب یک ساروی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای کمیته شوراها و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید  منصوب شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر،طی احکام صادر شده از سوی محسن رضایی، رضا تقی پور رییس کمیته ، میلاد امینی دبیر و آقایان دنیامالی،سالاری،اقبال شاکری،حکیمی پور،حجه الاسلام ناصحی ،وکیل پور،قدیمی و خانم راستگو به عنوان اعضای دوره جدید کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب و معرفی شده اند.

تدوین سیاستهای کلی نظام، نظارت راهبردی در سطوح قوانین،مقررات و مراحل اجرایی و ارزیابی راهبردی در حوزه شورا و مدیریت شهری از وظایف این کمیته است.

متن حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت خطاب به امینی بدین شرح است:

 

 

 خزرتیترخبر،این انتصاب را به آقای میلاد امینی تبریک گفته و برای وی  موفقیت روز افزون آرزو می نماید.

میلاد امینی دبیر کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهل ساری و در حال دفاع از رساله دکتری شهرسازی  رشته شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرسازی شهرداری تهران نیز می باشد.

از دیگر سوابق امینی می توان به  دبیر کمیته اقتصاد شهری شورای اسلامی شهر تهران، مشاور شهرداری تهران و مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران،عضو هیات مدیره و مدیر پروژه مهندسین مشاور قرارگاه خاتم اشاره کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ایرانی
    چهارشنبه 20 مرداد 1395-9:0


    تبریک به این جوان برومند

    • محمد(مقداد) کاشی سرخی
      دوشنبه 18 مرداد 1395-18:54


      سلام و تبریک خدمت حاج میلاد امینی عزیز ، انتخاب شایسته شما مایه مباهات ماست و بسیار مفتخریم که فرزندی دیگر از شهر خوبان ساری ، به جایگاه کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کرده است ، با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما ..... انشالله با الطاف حق تعالی ، در عرصه خدمت به نظام و ملت شریف ایران ، موفق و پیروز باشید .