آخرین عناوین

پنجشنبه 15 خرداد 1393-13:50 کد خبر:263

مدیر عامل هلال احمر مازندران خبر داد:

امداد رسانی همچنان ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از امداد رسانی به 904نفر در جریان آبگرفتگی سطح استان خبر داد و گفت:امداد رسانی همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر،مهدی ولی پور گفت: در جریان بارش سنگین باران و تگرگ و ووقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان های ساری ، بهشهر، نکا ، کلاردشت، بلده نورو آلاشت سوادکوه، ضمن آماده باش کامل به تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان ، 130 نفر امدادگر ،  نجاتگر و پرسنل این جمعیت در قالب 34 تیم عملیاتی با تجهیزات و امکانات کامل به مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام و کار امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و مغازه های هم استانیهای عزیزمان را آغاز نمودند.

وی افزود: در جریان این امداد رسانی ها به 904 نفر خدمات امدادی ارائه شده است . وی گفت : 30 نفر اسکان اضطراری، در مان سرپایی 90نفر، 2 نفر انتقال به مراکز درمانی ، توزیع 180 بسته نان ، 90 قوطی کنسرو،100 بطری آب معدنی ،100 بسته خرما ،100 بسته بیسکویت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر جهت کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل و آبگرفتگی در استان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: با توجه به وسعت بارندگی و آبگرفتگی ها در استان ، کار امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :